Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Mijn droomparty zou zijn op een te bruut cruiseschip die ergens dobbert bij de Caribbean.

Dj's TIESTO natuurlijk, Armin v Buuren, Marco V, Paul Oakenfold, Sasha, Paul v Dyk, Rank 1, Pavo, Umek, Misja Helsloot, JP, Tom Harding, Monica Kruse, Miss Kitten, Sander Kleienberg, James Holden, Ferry Corsten, Luna, Pila, Gabriel and Dresden, Kai Tracid, Judge Jules, Sterling Moss en Yoda.
Feest duurt 2 á 3 weken. En er is genoeg van het beste eten wat onder meer gemaakt word door Jamie Oliver. En natuurlijk VEEL Heineken en champagne en niet te vergeten HËËËL VÉËËL mooie vrouwen.

Waaronder Keira Knightley, Winona Ryder, Kate Winslet, Jennifer Aniston, Charlize Theron, Rebecca Romijn, Suzan Ward, Michelle Trachtenberg, Halle Barry, Heather Graham, Diane Kruger en dat is wel genoeg.

Kaartjes zijn niet te koop en is het alleen mogelijk erbij te zijn op uitnodeging van de gastheer Remy Dollé, ik dus.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-13-2005 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga in januari met de bananenboot mee naar Afrika. Als het goed is komen we dan in april in zo'n sloeberig Somalisch dorpje aan. Daar is dan het "WIJ HEBBEN HONGER FEEST" en dat wil ik dus echt niet missen. Staan er een paar van die vergaarde negers op een trommeltje te slaan en dat kan nog best leuk klinken. En als ik dan met die bananen aankom dan barst het feest los. Beginnen ze als een stel apen met hondsdolheid te schreeuwen en dat geeft dan weer een leuker effect bij die klanken van die trommels. Maar iedergeval als de bananen op zijn komt DJ Bruisbot (schijnt de Tiesto van Afrika te zijn) en die gaat dan zijn kunsten vertonen. Namelijk door allemaal broodmagerige negerinnen in hun kont te neuken. En omdat hij zelf ook niet te veel vet heeft hoor je hun botten botsen en dat schijnt FANTASTISCH te klinken. En met nog wat mooie zonnestralen is dit feest compleet.

Kan in iedergeval niet wachten en ben jij nou ook zo'n iemand die dit niet wil missen dan moet je even reageren. Er is nog plaats voor 9 a 10 man.

Greetz Remy

Old Post Jan-13-2005 18:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

doe mij maar een erg sfeervol feessie...

locatie: n zandstrand in n baai, omringd door palmbomen en rotspartijen
tijd: from sunset till sunrise

partypeepz: verdeling mannen/vrouwen minimaal 50%, om optimaal sfeertje te krijgen, als t kan meer vrouwen natuurlijk!
verlichting en video: geen vj, alleen fakkels

en natuurlijk de muziek, t belangrijkste:
- Tom De Neef
- Dj Roog
- Kevin Saunderson
- Erick Morillio
- Gabriël & Dresden
- Ikzelf als afsluiter tijdens sunrise

verder veel cocktails en champagne, dansers en ander amusement

ja, tis nu eenmaal mn droomfeest he
ik heb al trouwens wel ooit zoiets meegemaakt, vorige zomer op Rhodos. Dat was met alleen maar onbekende lokale dj's, maar oh zo cool. locatie was bij een oud-grieks badhuis, aan een strand in een baai...

Old Post Jan-13-2005 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by ahp2002
Ergens in de woestijn, Israel of Mexico ofzo (een plekje waar de temperatuur draaglijk is), met paar duizend alleen maar gave mensen uit de hele wereld gaan springen. En dan van 20.00 tot 0.00 de dag erna. DJ's zullen o.a. zijn Ferry Corsten, Airwave, M.I.K.E., Markus Schulz, Above & Beyond, Sander van Doorn, Speedy J en Astral Projection. Dus die allemaal een 3,5 uurs set!

WOEI

Wow, ik zit me dit net ff voor te stellen.... SUPER!

In de woestijn met overdag een blauwe hemel en 's nachts onder een heel heldere sterrenhemel, echt retevet hoor! En alleen maar supertoffe mensen inderdaad.

Hmm, dit lijkt trouwens wel op die reclame vorig jaar van Pepsi X, waren ook een paar lui in de buitenlucht op een afgelegen plek aant dansen

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jan-13-2005 19:28 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by TranceZoner
Wow, ik zit me dit net ff voor te stellen.... SUPER!

In de woestijn met overdag een blauwe hemel en 's nachts onder een heel heldere sterrenhemel, echt retevet hoor! En alleen maar supertoffe mensen inderdaad.

Weet je wel hoe FUCKING koud het 's nachts word in de woestijn!

En Tin haha dat je dat nog weet hahahaa

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-13-2005 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

De muziek en het gedans zal ons warm houden

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jan-13-2005 19:51 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ergens op een strand op de nederlandse antillen, bij zonsondergang.

djs: Eryc Prydz, Steve Angello, Laurent Wolf, DJ Jean en op het einde Armin van Buuren.

Zie het al voor me! dat mooie paradijsje daar, en dan nog die mooie muziek. En natuurlijk een vliegtuig vrienden laten overvliegen. en een vliegtuig lekkere wijve

ja dit feest wordt gaaf

Old Post Jan-13-2005 20:00 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Phat B
doe mij maar een erg sfeervol feessie...

locatie: n zandstrand in n baai, omringd door palmbomen en rotspartijen
tijd: from sunset till sunrise

partypeepz: verdeling mannen/vrouwen minimaal 50%, om optimaal sfeertje te krijgen, als t kan meer vrouwen natuurlijk!
verlichting en video: geen vj, alleen fakkels

en natuurlijk de muziek, t belangrijkste:
- Tom De Neef
- Dj Roog
- Kevin Saunderson
- Erick Morillio
- Gabriël & Dresden
- Ikzelf als afsluiter tijdens sunrise

verder veel cocktails en champagne, dansers en ander amusement

ja, tis nu eenmaal mn droomfeest he
ik heb al trouwens wel ooit zoiets meegemaakt, vorige zomer op Rhodos. Dat was met alleen maar onbekende lokale dj's, maar oh zo cool. locatie was bij een oud-grieks badhuis, aan een strand in een baai...

Lijkt me vet

Locatie zou bij mij natuurlijk ook wel zoiets kunnen worden ja
Saunderson, damn, die zou er ook bij kunnen. Gast wil ik ook wel eens zien draaien.....

Old Post Jan-13-2005 20:08 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Saunderson, damn, die zou er ook bij kunnen. Gast wil ik ook wel eens zien draaien.....

Innercity 2002, mainstage
zoow vet toen, die gast kan sindsdien niet meer stuk bij mij, mix van detroit-house en techno, die moet er bij!

Old Post Jan-13-2005 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Die Tracid Traxxx-zaal vinnik niet slecht, JP
Die neem ik over maar dan zitten ze wel in een tent.

Duss...dat wordt dan....

Een Outdoorfeest met verschillende tenten (a la Dance Valley)

-JP's Tracid Traxxx-tent
-Een tent met daarin: Cosmic Gate, DuMonde, Talla 2XLC, Flutlicht vs. Shokk, Dave 202, Angy Dee & Tatana
-Een tent met daarin: Yoji Biomehanika, Dj JP, DJ Fausto, Organ Donors, Anne Savage, Tom Harding (zo'n beetje de HQ stage van DV)
-Een tent met daarin: James Holden, Greg Benz, Elusive, Probspot, Sasha en Markus Schulz
-Een tent met daarin: Ferry Corsten, MIKE, Marco V., Gabriel & Dresden, Mark Norman & Matt Darey

Vrije entree natuurlijk want die tickets zijn al veel te duur.

Old Post Jan-13-2005 20:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

nou zie ik hier al een aantal peepz die verschillende zalen/tenten hebben, maar het is toch de houseparty van je dromen, dan neem je toch dj's die jij wilt zien? ik bedoel, als je verschillende dj's hebt in verschillende zalen kan je toch nooit al je favo dj's zien?

It ain't got no use if ya can't see them, right?

Old Post Jan-13-2005 20:47  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

mijn kamer

dj winamp

en mijn muis (klik klik)

Old Post Jan-13-2005 20:48 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Vocal Track !!! [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSun Decade - I'm Alone (Ronski Speed Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:57.

Forum Rules: