Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by MaGiK54
Goeie beslissing van Armin, als hij wijs is en principes heeft, cancelt hij ook zijn gig op Trance Energy. ID-T gaat hoerig met dj's om, dus moet je ook niet voor ze draaien
Ik vind het ook een zeer verstandig besluit van Armin, alles komt goed met ASOT! Id-t radio was letterlijk maar een medium om de show uit te kunnen zenden.
Het zou alleen niet aardig zijn tegenover zijn fans, die vooral voor zijn optreden een kaartje hebben gekocht, om zijn gig op TE te cancellen. Dat zal hij verwacht ik ook niet doen.
Jan-14-2005 15:33
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
beetje jammer dat ASOT gestopt is bij id&t...nu zal ik het via internet moeten gaan beluisteren.
maarja...voor wat hoort wat
goede beslissing van armin!
Jan-14-2005 15:36
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
spammert
Jan-14-2005 17:36
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Aan de ene kant wel jammer dat Asot in de huidige vorm verdwijnt. Armin draaide toch altijd de nieuwste tunes. Asot is gewoon de ideale manier om de nieuwste titels te checken en te beoordelen, zeker als je niet draait zoals ik. Maar er was het laatste half jaar een kentering in de kwaliteit en wat mij betreft ook een beetje een overkill. Misschien dus maar goed dat je hem nu wat minder hoort. Zo worden zijn sets ook weer leuker omdat je nu niet alles door en door kent.
Jan-14-2005 21:28
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Erg jammer.. geen kwaliteitsrips meer
Maar goed, het is bekend van ze willen bereiken met ID&T Radio,
jammer, maar gaan concurreren met de gevestigde zenders levert echt niet meer op...
Jan-14-2005 21:37
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FunkySimon
dat vind ik niet helemaal waar. Armin doet het ook heus wel om de cash hoor. Hij kan zijn show nu over de hele wereld verkopen aan meerdere stations en zo veel meer geld verdienen dan nu met 1 show.
Armin gaat op nog veel meer commerciele feesten draaien dit jaar, let maar op. Tis gewoon onderdeel van een marketing plan.
Net als met tiesto die eerst ook "underground" was en nu cheese. Armin is nu jong en nu moet hij zoveel mogelijk met zijn dj status doen voor het te laat is.
Al die kleine underground feestjes zijn wel leuk voor de freezels maar armin haalt op deze manier niet 100% uit zijn "product armin".
Ik zeg niet dat ik het goed vind dat dit gebeurd, maar dat het gebeurd is logisch want het leven is tegenwoordig nou eenmaal consumeren.
Wie heeft het hier over commercie......
Ik zeg alleen dat ID-T hoerig met DJ's zoals Armin van Buuren omgaat. Jaren hebben zij (Armin, MdH en Corsten enz enz) voor ID-T-radio gedraaid en ze worden gewoon als grofvuil langs de kant van de weg gezet en hun shows worden per direct gestopt.....
Ik niet begrijpen waarom jij mij quote aanhaalt....
Jan-15-2005 06:38
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Het zou alleen niet aardig zijn tegenover zijn fans, die vooral voor zijn optreden een kaartje hebben gekocht, om zijn gig op TE te cancellen. Dat zal hij verwacht ik ook niet doen.
Mee eens, zo had ik het nog niet bekeken
Jan-15-2005 06:41
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Erg jammer, ik was altijd een trouwe luisteraar. Ik vraag me echt af waar ID&T mee bezig is, alsof ze met Erwin vd Bliek meer luisteraars zullen trekken...
Jan-15-2005 16:22
BlueVision
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2005
Ik luisterde altijd met veel plezier, vooral naar Newest Tunes.. altijd leuk om nieuwe tracks te horen
Ik denk ook niet echt dat ID&T Radio erop vooruit gaat, volgens mij trok ASOT altijd veel luisteraars (oke, vele malen meer internet luisteraars)..
Bek houden, jullie lijken wel 2 jochies die het beter te weten. Niemand weet de motivatie om weg te gaan. Dus ophoeren met jullie gezeik. Als deheer van Buuren & Co hun reden vermelden dan zullen we daar wel achter komen. Of niet. Dus....
Jan-15-2005 18:47
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by New Wave
Bek houden, jullie lijken wel 2 jochies die het beter te weten. Niemand weet de motivatie om weg te gaan. Dus ophoeren met jullie gezeik. Als deheer van Buuren & Co hun reden vermelden dan zullen we daar wel achter komen. Of niet. Dus....