|
|
|
|
 |
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik wil nu niet moeilijk doen, maar uit mijn ervaringen heeft de Tropicana al jaren problemen met volk te lokken. Af en toe loopt het wel eens goed maar als je het vergelijkt met een paar jaar geleden staan ze nu nergens vind ik...
|
Vergelijken met vroeger is zinloos, andere tijden, ander concurrentie, andere mentaliteit, andere muziekstylen die populair waren, andere generatie, economische crisis, ....enz.
Recente woorden van een bekende guest DJ "1998-2001 was de topperiode voor alle clubs, Tropicana is heus niet alleen dat het niet meer is zoals vroeger"
Af en toe goed.. juist Special-T, Unzensored, NYE & First Working Day stond het volk er op mekaar gepropt.. en dan daarna??
Raar zenne tis precies alsof ze soms vergeten dat dat alle weken open is...
En ja .. hoe dom het is "Volk lokt Volk".
Tis nu iets beter, tvolk dat binnenkomt blijft, altijd sfeer, .. hopen dat het nu zo blijft of nog verbetert.
|
|
Jan-16-2005 20:23
|
|
|
 |
 |
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
|
|
|
Hi Jedi,
kvind wel een zalig idee! Ik wil gerust ook komen draaien hoor, zelfs gratis de eerste keren.
Het enige waarover we goed moeten nadenken is het concept, da's belangrijkste. Er zitten hier genoeg mensen op dit forum om eens de koppen mee samen te steken en iets 'massives' uit te bouwen. Nuja, kan zijn dat ik 'iets' te optimistisch ben, maar kheb er echt zin in!
Het idee van die 2de zaal vind ik wel tof. Vooral omdat je hiermee het soort 'underground' gevoel creëert. Elke week een vast stekje voor beTA DJ's (waaronder Elof eigenlijk ook ), en doordachte promotie maken. Ik denk niet dat we iedereen moeten warm maken hiervoor. Kbedoel, we moeten iets kunnen organiseren en enkel reclame maken voor de mensen die trance appreciëren. Als we die mensen 'meekrijgen', zullen die automatisch mensen meebrengen volgende keren. Daarmee denk ik dat niet noodzakelijk grote kleppers de eerste keer moeten aanwezig zijn.
Ik baseer m'n reclame-ideetje infeite op een techniek dat ik geleerd heb bij het maken van een businessplan (waarmee we vorig jaar Best Businessplan van Vlaanderen gewonnen hebben) -> deze techniek handelt over Innovators, Early Adaptors, etc... Kortom: ge moet de innoverende mensen (dus degene die niet bang zijn van iets te ondernemen) op je kar krijgen! Als die het 100% zien zitten, kan het concept werken.
Bon, genoeg gezeverd
'tis misschien wat ver gezocht, but it's just an idea...
Greetz
Pheatus
Jan-17-2005 12:14
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Jan-17-2005 16:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:55.
Forum Rules: