Feb-17-2005 15:29
trancedanne
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
tungt att man bara är 18 får väll bli de vanliga fjortis ställena för mig i 2 år till då
Feb-26-2005 23:49
gurra
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Jag blir 20 år 30:e maj, tre dagar efter muck, yes! Hoppas det dyker upp några härliga fester i Stockholmstrakterna i sommar så man får nytta av sin ålder.
Feb-28-2005 18:56
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by trancedanne
tungt att man bara är 18 får väll bli de vanliga fjortis ställena för mig i 2 år till då
om du verkligen vill in på en 20 års fest så går det oftast om du är 18
Feb-28-2005 20:36
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Så här ser våren ut i helsingborg, ser att dem har dragit dit Parham.
Sen är det även Global Grooves Closing Party med Progresia, Mazin Abood och Max K på Tip Top den 19 mars
Mar-02-2005 20:31
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det blir ett studenthak här i Växjö som jag och några polare hyrt...vi ansåg att det är för dåligt med EDM här i stan så vi beslutade att ta saken i egna händer...sen om det dyker upp 5 personer eller 150 återstår att se.. )
Sliskig? Ne nu jävlar..! Det har ekonomiskt sett aldrig gott bättre för oss på Pudas än vad det gör nu...fullt hus varje torsdag...förra terminen var det endast vid två fillfällen som det inte var fullt, och dessa var under tentaperioderna...sant är väl att det inte är världens mest högteknologiska dansgolv med ljus för flera miljoner kronor - men who cares - eftersom jag är med i styrelsen kostade mig inte ett jota att hyra stället, och musiken kommer bli bra i alla fall, och det är ju det som är huvudsaken