Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Ik kan geen medelijden met die jongen hebben, hoewel het natuurlijk te ver gaat iemand voor een diefstal moedwillig dood te rijden (mocht dit het geval geweest zijn). Misschien was het inderdaad een ongeluk, ik zou denk ik ook achter ze aan zijn gereden mocht mij dit zijn overkomen.
Jan-18-2005 17:13
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Ik kan geen medelijden hebben met die jongen, maar keur het niet goed als zoiets moedwillig wordt gedaan. Dat lijkt me echter niet het geval. Het "klemrijden" nam de vrouw alleen iets te letterlijk. Vrouwen achter het stuur...
Zonder dollen, die vrouw moet natuurlijk gestraft worden, maar het eigen schuld, dikke bult overheerst toch wel een beetje.
als ze het in marokko deden zijn ze geloof ik hun handen kwijt ofzo, of hoe zit dat precies. laat dit iig een goede waarschuwing zijn voor doe marokaantjes
Jan-18-2005 17:38
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Tja, dit kan natuurlijk nooit haar bedoeling zijn geweest... Maar in Nederland mag je nog steeds niet zelf 'recht spreken'. Het zal een aparte zaak worden in de rechtszaal...
Jan-18-2005 17:55
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Aan de ene kant vinnik t die kerel z'n eigen schuld... Aan de andere kant is het te gek voor woorden dat je iemand dood rijdt omdat ie je GuCcI tassie gejat heeft...
Jan-18-2005 17:58
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Geen medelijden, maar stom van die vrouw....ze is wel schuldig.
D'r gebeuren wel meer gekke dingen, denk aan die steen op de auto vanaf het viaduct in Rijswijk.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-18-2005 18:04
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
check dit dan
quote:
In Amsterdam hebben enkele tientallen mensen deze avond de gisteren overleden Ali B. herdacht. De 19-jarige Ali kwam om het leven, nadat hij met zijn scooter klem kwam te zitten tussen een boom en een auto van de vrouw. Kort ervoor had hij haar tas gejat.
De aanwezigen spraken onder leiding van een imam van de nabijgelegen moskee een gebed in het Arabisch uit. Bij de herdenking waren geen familieleden van Ali aanwezig, maar wel een hoop van zijn Marokkaanse vrienden, bekenden en buurtbewoners. De spontane bijeenkomst verliep rustig.
Op de boom hangen A4'tjes met herinneringen aan de jongen. ""Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."
De exacte toedracht van het ongeval staat nog niet vast, maar vrienden van Ali zijn kwaad. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar", aldus een van zijn vrienden. "Ze had niet voor eigen rechter mogen spelen. Diefstal is niet te vergelijken met moord." Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."
quote:
." Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."
jaja, hij wou em zeker ff lenen
Jan-18-2005 21:17
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
eigen schuld dikke bult dan maar.. nu komt de nadruk te liggen op het feit dat die gozer dood is, terwijl ie zn poten niet thuis kon houden. Extreem geval van: wie niet horen wil, moet maar voelen.
die vrouw krijgt nu de volle lading.. t probleem hier in nederland:
de daders worden beschermd voor alles, t slachtoffer heeft helemaal niks.. geen mogelijkheden niks. je kunt niet eens je eigen spullen beschermen. Tis niet alleen maar een tasje dat je jat.. dr zit veel meer aan.. geld, emotioneel, psychisch..
ze moeten in nederland eens af van dat vage gedoe dat je je eigen spullen niet kunt beschermen. Zelfs als je in je eigen huis bedreigt word door iemand met een wapen.. en je hebt de mogelijkheid om de deur uit rennen ben je de lul als je die gozer zn hersenpan in slaat...
waar gaaaat het dan over???
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Jan-18-2005 21:42
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
^Ben ik het mee eens
___________________
Jan-18-2005 22:23
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Kots misselijk word ik van die "vriendjes" van die monchool. In de telegraaf staat dat Ali een groot voorbeeld voor zijn vrienden was. Hoe moet ik "voorbeeld" beschouwen, hij was een goede rover en tasjesdief
___________________
Down-Under was da bomb
Jan-19-2005 13:20
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
AMSTERDAM - De 19-jarige Ali el B., die maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost werd doodgereden door een vrouw die even daarvoor was overvallen, kwam die dag net bij de rechter vandaan. Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag.
Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.
Zijn we toch goedkoop van zn veelpleger af!
___________________
Jan-19-2005 13:35
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Cynisch maar waar ja....
Tis toch godverdomme niet normaal: Je komt 'net' uit de rechtbank lopen en je verkiest alweer het verkeerde pad, die gasten gaan ook gewoon door he...
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.