Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

Ik kan geen medelijden met die jongen hebben, hoewel het natuurlijk te ver gaat iemand voor een diefstal moedwillig dood te rijden (mocht dit het geval geweest zijn). Misschien was het inderdaad een ongeluk, ik zou denk ik ook achter ze aan zijn gereden mocht mij dit zijn overkomen.

Old Post Jan-18-2005 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik kan geen medelijden hebben met die jongen, maar keur het niet goed als zoiets moedwillig wordt gedaan. Dat lijkt me echter niet het geval. Het "klemrijden" nam de vrouw alleen iets te letterlijk. Vrouwen achter het stuur...

Zonder dollen, die vrouw moet natuurlijk gestraft worden, maar het eigen schuld, dikke bult overheerst toch wel een beetje.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-18-2005 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

als ze het in marokko deden zijn ze geloof ik hun handen kwijt ofzo, of hoe zit dat precies. laat dit iig een goede waarschuwing zijn voor doe marokaantjes

Old Post Jan-18-2005 17:38 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Tja, dit kan natuurlijk nooit haar bedoeling zijn geweest... Maar in Nederland mag je nog steeds niet zelf 'recht spreken'. Het zal een aparte zaak worden in de rechtszaal...

Old Post Jan-18-2005 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Aan de ene kant vinnik t die kerel z'n eigen schuld... Aan de andere kant is het te gek voor woorden dat je iemand dood rijdt omdat ie je GuCcI tassie gejat heeft...

Old Post Jan-18-2005 17:58 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Geen medelijden, maar stom van die vrouw....ze is wel schuldig.

D'r gebeuren wel meer gekke dingen, denk aan die steen op de auto vanaf het viaduct in Rijswijk.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-18-2005 18:04 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

check dit dan

quote:
In Amsterdam hebben enkele tientallen mensen deze avond de gisteren overleden Ali B. herdacht. De 19-jarige Ali kwam om het leven, nadat hij met zijn scooter klem kwam te zitten tussen een boom en een auto van de vrouw. Kort ervoor had hij haar tas gejat.

De aanwezigen spraken onder leiding van een imam van de nabijgelegen moskee een gebed in het Arabisch uit. Bij de herdenking waren geen familieleden van Ali aanwezig, maar wel een hoop van zijn Marokkaanse vrienden, bekenden en buurtbewoners. De spontane bijeenkomst verliep rustig.

Op de boom hangen A4'tjes met herinneringen aan de jongen. ""Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Dacht altijd groot over je toekomst. Een hardwerkende jongen met twee banen. Je einde van je leven was onrechtvaardig, maar nu ben je bij Allah. Je bent een soldaat en je zal niet vergeten worden want diep in ons hart blijf je altijd leven."

De exacte toedracht van het ongeval staat nog niet vast, maar vrienden van Ali zijn kwaad. "Hij schreeuwde het uit van de pijn en was amper herkenbaar", aldus een van zijn vrienden. "Ze had niet voor eigen rechter mogen spelen. Diefstal is niet te vergelijken met moord." Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."


quote:
." Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."


jaja, hij wou em zeker ff lenen

Old Post Jan-18-2005 21:17 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict



Registered: May 2001
Location: The Netherlands

eigen schuld dikke bult dan maar.. nu komt de nadruk te liggen op het feit dat die gozer dood is, terwijl ie zn poten niet thuis kon houden. Extreem geval van: wie niet horen wil, moet maar voelen.

die vrouw krijgt nu de volle lading.. t probleem hier in nederland:

de daders worden beschermd voor alles, t slachtoffer heeft helemaal niks.. geen mogelijkheden niks. je kunt niet eens je eigen spullen beschermen. Tis niet alleen maar een tasje dat je jat.. dr zit veel meer aan.. geld, emotioneel, psychisch..

ze moeten in nederland eens af van dat vage gedoe dat je je eigen spullen niet kunt beschermen. Zelfs als je in je eigen huis bedreigt word door iemand met een wapen.. en je hebt de mogelijkheid om de deur uit rennen ben je de lul als je die gozer zn hersenpan in slaat...

waar gaaaat het dan over???


___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jan-18-2005 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

^Ben ik het mee eens


___________________

Old Post Jan-18-2005 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Kots misselijk word ik van die "vriendjes" van die monchool. In de telegraaf staat dat Ali een groot voorbeeld voor zijn vrienden was. Hoe moet ik "voorbeeld" beschouwen, hij was een goede rover en tasjesdief


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-19-2005 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

AMSTERDAM - De 19-jarige Ali el B., die maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost werd doodgereden door een vrouw die even daarvoor was overvallen, kwam die dag net bij de rechter vandaan. Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag.

Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.





Zijn we toch goedkoop van zn veelpleger af!


___________________

Old Post Jan-19-2005 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

Cynisch maar waar ja....


Tis toch godverdomme niet normaal: Je komt 'net' uit de rechtbank lopen en je verkiest alweer het verkeerde pad, die gasten gaan ook gewoon door he...


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jan-19-2005 14:04 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktechnotronic - pump up the jam (sander van doorn remix) ?? [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnterra ‎- Distance [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!