|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen |
Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?
Anyway, aan diegene die het contract gaat tekenen:
Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?
Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? 
Jan-19-2005 17:24
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?
Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?
Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? |
Bij telling van de stock zou er zeker iemand van ons moeten bijzijn. Bonnetjes of geld maakt nie zoveel uit imo. Wisselgeld heb je zoiezo nodig. Aan de toog zal het alleen iets sneller gaan met bonnetjes. Nadeel van bonnetjes, dan moet er daar weer iemand alleen gaan zitten. Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen .
Jan-19-2005 17:29
|
|
|
 |
 |
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden? |
Voor al uw vragen >>> [email protected] >>> baas van de rector
Toen ik bij hem ben geweest zei hij dat ze daar met drankbonnekes werken. Een cola of pintje kost er 1,50€.
Na de fuif moeten wij de zaal niet meer opkuisen, dit doet hij zelf. Mss ff vragen of dit voor de BETA party ook geldt.
En zoals al gezegd wil ik wel aan de kassa zitten voor de bonnekes te verkopen.
|
|
Jan-19-2005 17:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:50.
Forum Rules: