Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

toog, afruimen, tappen ... geen probleem ... noteer me maar

Old Post Jan-19-2005 16:36  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Xilver
Iedereen een roze beta-sacocheke

ja voor u zullen we een extra grote bestellen, weten toch dat ge van roze houdt he
dan kunt ge eens afwisselen met dat ander roze sacocheke

Old Post Jan-19-2005 16:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Nyah
ja voor u zullen we een extra grote bestellen, weten toch dat ge van roze houdt he
dan kunt ge eens afwisselen met dat ander roze sacocheke

Dammit woman, you were supposed to keep that quiet

Old Post Jan-19-2005 16:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

Ik ga ook proberen.. een flyerke ineen te flansen.
website niet... zo ver zit ik nog niet met men studies

@ pheatus... dude waarom is u portofolio tekst in het latijn???
of whatever da is

Old Post Jan-19-2005 17:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven

Flyeren, de toog en afruimen zie ik ook wel zitten

Old Post Jan-19-2005 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by FUSyke
In de rector werkt men meestal met drankbonnekes. Hoe gaan jullie dit regelen? Ook met bonnekes of met zuipkaarten? Voor de bonnekes of kaarten te verkopen wil ik mij wel opgeven

*probleem gecreëerd*

*probleem opgelost*

*closed*

good work fus

aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen

Old Post Jan-19-2005 17:21  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by djcresto

aan die problemen zijn we nog nie toe, eerst moet ik, of iemand anders nog het contract gaan tekenen

Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?

Anyway, aan diegene die het contract gaat tekenen:

Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?

Fus, misschien kunt gij al op een paar van die vragen antwoorden?

Old Post Jan-19-2005 17:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Drankbonnekes lijkt me wel ideaal, maar dan moeten we nog iemand vinden die achter de kassa wilt zitten of course. En dan moeten we ook weer wisselgeld voorzien enzo, tenzij ze dat daar voorzien voor de toog?

Vraag hoe dat zit, met drankbonnekes of baar geld, en of ze wisselgeld hebben. Vraag dan ook gelijk welke dranken we kunnen en mogen verkopen, en wat de prijzen daarvan zijn. En gaat er daar iemand van de zaal altijd aanwezig zijn voor de toog? En ik neem aan dat we dan ook voor en na de fuif stockstelling moeten doen, is dat ook onze verantwoordelijkeheid, of die van iemand van de zaal zelf?

Bij telling van de stock zou er zeker iemand van ons moeten bijzijn. Bonnetjes of geld maakt nie zoveel uit imo. Wisselgeld heb je zoiezo nodig. Aan de toog zal het alleen iets sneller gaan met bonnetjes. Nadeel van bonnetjes, dan moet er daar weer iemand alleen gaan zitten. Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen .

Old Post Jan-19-2005 17:29  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Voor al uw vragen >>> [email protected] >>> baas van de rector

Toen ik bij hem ben geweest zei hij dat ze daar met drankbonnekes werken. Een cola of pintje kost er 1,50€.

Na de fuif moeten wij de zaal niet meer opkuisen, dit doet hij zelf. Mss ff vragen of dit voor de BETA party ook geldt.

En zoals al gezegd wil ik wel aan de kassa zitten voor de bonnekes te verkopen.

Old Post Jan-19-2005 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Het is ook een voordeel dat mensen die achter de toog staan een pint kunnen tappen .

Gewoon 1 iemand per shift erachter zetten die kan tappen en de andere tappers wat kan helpen, meer heb je echt ni nodig hoor.
En mij moogt ge bij de eerste categorie rekenen, kheb meer dan genoeg toog-ervaring van het jeugdhuis, vakantiewerk en op den Beerschot

Maar mensen die achter de bar willen staan, zet er anders ff bij of ge ervaring hebt of niet, dan komen we op de avond zelf tenminste niet voor verrassingen te staan

Old Post Jan-19-2005 17:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by FUSyke
Voor al uw vragen >>> [email protected] >>>

weten we wel

maar die mens is nogal kort van stof in zijn emails

Kzal er morgen is nr bellen om een afspraak te maken. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten. Ikzelf kan in de week ten vroegste om 5 uur in Gent zijn.

Old Post Jan-19-2005 17:36  Belgium
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Kzal er morgen is nr bellen om een afspraak te maken. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten.

*raises hand*

Old Post Jan-19-2005 17:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRO Creamer & K Pres. Dr. T - Last Night I Was Dreaming (Jordan VS Creamer & K Mix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMuzo - The Mack [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:50.

Forum Rules: