|
| quote: | Originally posted by Blik
sorry hoor, beetje trieste reactie, met je copyright crap enzo...
|
Hahaha, het leek mij wel duidelijk met het gebruiken van het woord "Foei", dat het een geintje is van die copyrights. Misschien had ik er een smiley bij moeten plakken om het voor iedereen begrijpelijk te maken.
Natuurlijk zijn de foto's wél beschermd, maar als jij het graag wilt gebruiken voor je cd-hoesje, veel plezier ermee. Maar als iemand het commerciëel zou exploiteren zou je wel een probleem kunnen krijgen, maar dat lijkt mij logisch (toch?).
Ik vind het juist wel een eer dat mensen mijn foto's dusdanig mooi vinden dat ze het gebruiken voor artwork voor een cd-hoesje.
| quote: | | ...dan hadden jullie van id-t maar een mooi covertje moeten ontwerpen voor de mensen die de livesets op cd zetten, maar dat is natuurlijk weer teveel gevraagd |
Nogmaals: Hahaha.
Denk jij nou echt dat ik (of iemand anders bij ID&T) naast het feit dat ik er geen tijd voor heb, covers ga maken voor livesets die eigenlijk niet eens verspreid mogen worden?
Laat duidelijk zijn: Het is officiëel niet toegestaan om livesets te verspreiden. Maar vind ik het persoonlijk niet zo'n ramp dat het gebeurt, maar ga nou niet verwachten dat ID&T voor dat soort practijken z'n werkemers hoesjes laat ontwerpen.. Step into the real world... Zie ik ongeveer als hetzelfde als dat je mij zou vragen een CD hoesje op te sturen omdat jij een album hebt gedownload & gebrand.
Als wij ze zelf ter download aan zouden bieden (reken er maar niet op trouwens) zouden we het natuurlijk wél aankleden met mooie hoesjes enzo. Maar dan zou het een product van ons zijn.
En vind je het niet goed dat ik mijn mening geef over de hoesjes? Als ik het niet mooi gedaan vind, mag ik dat toch gewoon zeggen? Het is geen kindje van 6, dat ik moreel verplicht ben om te zeggen: Mooi gedaan knul! En ik zeg duidelijk: ik VIND... en daarachter: "da's ook maar een mening natuurlijk" Dus tja...
Als wij bij ID&T iets doen wat jou niet aanstaat, zeg je het toch ook gewoon (in een mening verpakt, niet als zijnde een presentatie van een feit natuurlijk)
|