Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TE cd hoesjes *deel 2*
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

PS. Ik vind je artwork van matige kwaliteit trouwens.. Maar ja, da's ook maar een mening natuurlijk. En wie ben ik.

Old Post Nov-03-2001 14:33 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Obi
PS. Ik vind je artwork van matige kwaliteit trouwens.. Maar ja, da's ook maar een mening natuurlijk. En wie ben ik.

Tja, niet iedereen is zo goed als jij,
..
En het scheelt ook nog wel is of je het vaker doet of niet en welke software je gebruikt.
Niet zo arrogant doen dus, nergens voor nodig.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-04-2001 15:10  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Obi

sorry hoor, beetje trieste reactie, met je copyright crap enzo, dan hadden jullie van id-t maar een mooi covertje moeten ontwerpen voor de mensen die de livesets op cd zetten, maar dat is natuurlijk weer teveel gevraagd

Old Post Nov-04-2001 16:01 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
sorry hoor, beetje trieste reactie, met je copyright crap enzo...

Hahaha, het leek mij wel duidelijk met het gebruiken van het woord "Foei", dat het een geintje is van die copyrights. Misschien had ik er een smiley bij moeten plakken om het voor iedereen begrijpelijk te maken.
Natuurlijk zijn de foto's wél beschermd, maar als jij het graag wilt gebruiken voor je cd-hoesje, veel plezier ermee. Maar als iemand het commerciëel zou exploiteren zou je wel een probleem kunnen krijgen, maar dat lijkt mij logisch (toch?).
Ik vind het juist wel een eer dat mensen mijn foto's dusdanig mooi vinden dat ze het gebruiken voor artwork voor een cd-hoesje.

quote:
...dan hadden jullie van id-t maar een mooi covertje moeten ontwerpen voor de mensen die de livesets op cd zetten, maar dat is natuurlijk weer teveel gevraagd

Nogmaals: Hahaha.

Denk jij nou echt dat ik (of iemand anders bij ID&T) naast het feit dat ik er geen tijd voor heb, covers ga maken voor livesets die eigenlijk niet eens verspreid mogen worden?
Laat duidelijk zijn: Het is officiëel niet toegestaan om livesets te verspreiden. Maar vind ik het persoonlijk niet zo'n ramp dat het gebeurt, maar ga nou niet verwachten dat ID&T voor dat soort practijken z'n werkemers hoesjes laat ontwerpen.. Step into the real world... Zie ik ongeveer als hetzelfde als dat je mij zou vragen een CD hoesje op te sturen omdat jij een album hebt gedownload & gebrand.

Als wij ze zelf ter download aan zouden bieden (reken er maar niet op trouwens) zouden we het natuurlijk wél aankleden met mooie hoesjes enzo. Maar dan zou het een product van ons zijn.

En vind je het niet goed dat ik mijn mening geef over de hoesjes? Als ik het niet mooi gedaan vind, mag ik dat toch gewoon zeggen? Het is geen kindje van 6, dat ik moreel verplicht ben om te zeggen: Mooi gedaan knul! En ik zeg duidelijk: ik VIND... en daarachter: "da's ook maar een mening natuurlijk" Dus tja...

Als wij bij ID&T iets doen wat jou niet aanstaat, zeg je het toch ook gewoon (in een mening verpakt, niet als zijnde een presentatie van een feit natuurlijk)

Old Post Nov-04-2001 16:53 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GoDSpeeD
tranceaddict in training

Registered: Oct 2001
Thumbs up

nice pic's flipper!!
alleen zou ik die fotos die op de achterkant komen wat kleiner maken, en in een hoek zetten ofzo, of transapant maken..
ik zou ook de trachlist erop zetten (zeker beetje loze opmerking van mij ) maarja de voorkant vind ik echt super!!

grtz -GS-

Old Post Nov-04-2001 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for GoDSpeeD Click here to Send GoDSpeeD a Private Message Add GoDSpeeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

als je je zo slim wilt voor laten komen, dan snap je vast wel dat je ook wel wat respect kan tonen voor iemand die iets maakt, en dat gaat sharen met ons

maja, jij bent natuurlijk de master in sites maken enzo, maja, je kunt nie eens een site maken waarvan ik kan copyen en pasten

ik pak ff een bakkie koffie hoor

met dank aan de pubmaster

Old Post Nov-04-2001 17:20 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
als je je zo slim wilt voor laten komen...

Wil ik helemaal niet. Misschien begrijp jij mij verkeerd, of misschien wek ik die impressie: is niet de bedoeling.

quote:
..dan snap je vast wel dat je ook wel wat respect kan tonen voor iemand die iets maakt, en dat gaat sharen met ons

Nogmaals, het is toch geen kindje.. Ik mag toch mijn mening geven? Heeft helemaal niks met respect te maken. Het zou juist onrespectvol zijn om te gaan zeggen dat ik het mooi vind als dat niet het geval is. Gewoon een kwestie van het uiten van mijn mening. Ik zeg er ook nog 's duidelijk bij dat het een mening is. Ik zie het probleem niet.
Buiten dat alles, is het ook nog 's ONZE artwork die hij bewerkt. Artwork waar erg veel tijd en moeite in is gestopt om het op een niveau te krijgen waar wij voor willen staan. Als hij die artwork bewerkt ben ik toch wel gerechtigd om daar een mening over te geven? Nogmaals, het maakt mij niet veel uit dat hij het doet en dat hij het zo doet. Het wordt tóch maar door een kleine groep mensen daadwerkelijk gebruikt.
Maar als je geen mening wilt hebben over iets wat je maakt, moet je het ook niet op een openbaar board plaatsen. Toch?
Maar van Flipper heb ik nog geen commentaar gehad op mijn mening, ben benieuwd wat hij vind van het feit dat ik mijn mening over zijn creaties geef.

quote:
maja, jij bent natuurlijk de master in sites maken enzo

Nee hoor, heb je mij nooit horen beweren. Daar ben ik nog lang niet master in. Maar ik doe hard mijn best dat ooit te worden. Al doende leert men. En als nooit iemand tegen je zeg dat diegene iets niet mooi vind, kun je er ook niets van leren.

quote:
...maja, je kunt nie eens een site maken waarvan ik kan copyen en pasten

Kan ik best. Maar waarom zou je copy-pasten? Je kunt alles daar gewoon lezen. En het is trouwens best mogelijk te copy-pasten van 'mijn' site, als je dat niet lukt zegt dat meer over jouw incompetenties dan de mijne..

quote:
ik pak ff een bakkie koffie hoor
[plaatje]

Dit is toch een flame? Laat ik daar maar niet op ingaan.

Old Post Nov-04-2001 18:11 
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Als wij bij ID&T iets doen wat jou niet aanstaat, zeg je het toch ook gewoon

Tuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar ga dit niet vergelijken met 'wij bij id&t'. Aanmerkingen op een bedrijf is heel iets anders dan aanmerkingen op een persoon. Jij BENT id&t toch niet?
Als je aanmerkingen hebt op iemand zijn 'artwork', probeer dan opbouwende kritiek te geven, iets waar iemand iets aan heeft (met misschien een suggestie erbij). Anders heeft het niet veel zin om je mening te geven over iets wat iemand heeft gemaakt. Het is geen kind van zes meer, maar tact met kritiek is altijd belangrijk, of je nou 6 of 60 bent.

Old Post Nov-04-2001 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

laat ik nou niet ff mooi mijn incapabie...capaboe... capabiliteit zien he!

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Nov-04-2001 18:36 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Tuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar ga dit niet vergelijken met 'wij bij id&t'. Aanmerkingen op een bedrijf is heel iets anders dan aanmerkingen op een persoon. Jij BENT id&t toch niet?

Klopt, ik ben niet ID&T. Maar toch wordt ik zelf op dingen aangesproken die wij als ID&T doen en verwoord ik ID&T wel in sommige kwesties hier.
Ik vind dat het niet uitmaakt of je een mening hebt op een actie van een persoon of van een bedrijf hebt.

quote:

Als je aanmerkingen hebt op iemand zijn 'artwork', probeer dan opbouwende kritiek te geven, iets waar iemand iets aan heeft (met misschien een suggestie erbij). Anders heeft het niet veel zin om je mening te geven over iets wat iemand heeft gemaakt. Het is geen kind van zes meer, maar tact met kritiek is altijd belangrijk, of je nou 6 of 60 bent.

Hier kan ik je alleen maar helemaal gelijk in geven. Ik had mijn mening moeten toelichten. Moet ik eigenlijk alsnog doen. Hier kom ik nog op terug.

Old Post Nov-04-2001 18:41 
eXos
The Delight

Wat een onzin allemaal zeg.
Jezus, volgens mij krijg je zelf nog een stijve wanneer jouw naam en ID&T in 1 regel vallen .

Hier mag wel flink op gezeken worden hoor. Dat streelt m'n ego nml.

Old Post Nov-04-2001 18:48 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Henkie_henk

laat ik nou niet ff mooi mijn incapabie...capaboe... capabiliteit zien he!

Als we in plaatjes gaan praten:

Old Post Nov-04-2001 19:19 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TE cd hoesjes *deel 2*
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackshould be easy 2 id [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOliver lieb - Subraumstimulation (Sander Kleinenberg Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:04.

Forum Rules: