Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance Reviews - Januari/Februari 2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by CygnusX
Hammer & Bennett - Language
Stevige progtrance, die basslijn doet het 'm voor mij. Ei draaide 'm gisteren nog op de DMCX-party, live klinkt het heel vet. Het nummer was nog vetter geweest zonder de typische progtrance-belletjes in het midden van het nummer.
8/10

De Santiago Niño remix is retevet

Old Post Jan-30-2005 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Pumaz

Die mening moet ik toch wel even met je delen, is echt ,RRRRRR

Old Post Jan-30-2005 22:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Pumaz

moet die nog es checken.. het origineel valt goed mee, afgezien van de typische mcprog tjingel tjangel.

Old Post Jan-31-2005 16:29  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by TOR
moet die nog es checken.. het origineel valt goed mee, afgezien van de typische mcprog tjingel tjangel.

Zoals altijd bij Santiago draait het allemaal om de basslijn

Old Post Jan-31-2005 18:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Mirco De Govia Mix)

Not bad, not bad at all, typisch uplifting nummertje, met veel melodie zoals we van Mirco gewoon zijn. Niet zen sterkste nummer, maar zeker ni slecht. 7.5/10

* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Ronski Speed Mix)

Klink nagenoeg hetzelfde, alleen vind ik Mirco's mix toch iets beter, Mirco weet meer emotie te creëren in zen mix imo.
Het gedeelte na de break vind ik bij Mirco beter. 6/10

* Fractal Structure - Natural Signs

follow-up to lost sequence. Is niet slecht vind ik. Vooral de 2de break na ongeveer 6 min vind ik wel nice. Maar klinkt wat te standaard, hebben we al veel te vaak gehoord zo een tracks. 6.5/10

* Fractal Structure - A Feeling To Remember

B-kant is de beste vind ik, lekker driving trance trackje. Zeer nice, bassline is goed, nice melodie. 7.5/10

Al bij al wel lang ni zo goed als Lost sequence...
Als zen volgende release ook niet al te speciaal is, is het een 1dagsvlieg vrees ik

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Last edited by Phortastic on Jan-31-2005 at 21:54

Old Post Jan-31-2005 21:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Solarstone - Eastern Sea
Superkippenvelnummer! Combineer het zomerse gevoel van '7 Cities' met de catchyness van 'Solarcoaster' en je hebt 'Eastern Sea'. Solarstone is terug op hun oude topniveau met dit nummer. Vorige week had ik van iemand een sample gekregen en ondertussen is het nummer dus uitgelekt en staat het al massaal op dc-hubs en mp3-websites (wat spijtig is eigenlijk omdat een officiële release nog niet in zicht is).
9/10 en voorlopig mijn nummer 1 van 2005

Edit/Correctie : Ik zie net dat er in New Releases een thread over is gemaakt en dat Greenwave het deze avond in zijn radioshow gedraaid heeft. Je kan die set downloaden in de tracklistthread.
Edit : Sample

Last edited by CygnusX on Feb-04-2005 at 18:44

Old Post Feb-04-2005 00:50 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan

Old Post Feb-04-2005 07:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Freezel
Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan

Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord.

Old Post Feb-04-2005 18:46 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by CygnusX
Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord.

Natural Signs owned... just gekocht op Beatport
Vind ik stukken beter dan Lost Sequence (vond ik maar niets eigenlijk )

Old Post Feb-04-2005 21:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)

Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance!
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite!

Old Post Feb-07-2005 15:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Phortastic
* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)

Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance!
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite!

Die wou ik hier ook nog toevoegen vandaag, voorlopig heb ik enkel de Hydroid Remix gehoord en die is inderdaad heerlijk

Old Post Feb-07-2005 17:10 
Phortastic
It's Majik !

* Saltwater - Serenity (Alphazone Remix / Tom Porcell Remix)

Uit op Zenith Records soon.
A-kant: gelijkaardig met hun remix van The Legacy, maar het doet me toch veel minder. Klinkt te standaard, te voorspelbaar, melodie vind ik ook niet geweldig, bassline ook niet. No way near hun remix van the legacy...
Of deze stijl van trance zegt me niet meer zoveel als toen in 2003, dat kan ook. Alhoewel ik hun remix van The Legacy nog steeds bom vind!
B-kant: heel andere opbouw dan de alphazone remix. Deze mix ligt me veel beter dan de alphazone mix. Porcell laat de melodie beter tot zen recht komen, waardoor het me meer raakt. Het is ook een iets minder harde versie van Serenity.
Porcell remix > Alphazone remix.

Old Post Feb-07-2005 18:32  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance Reviews - Januari/Februari 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown song!!! [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProject Medusa vs Exor - "Moonshine" (Exor Mix Part 2) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:18.

Forum Rules: