Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by cviper
.
Nicknm : CViper
Namn: Markus
Ålder: 17
Bor utanför gbg...
Går på gymnasiet (2:an)
.

Lyssnar på lite olika trance låtar, just nu mest låtar ifrån
Streetparade 2001 official & live compilation (i zürich*)

Annars så programmerar jag på min fritid (c/c++, i opengl, winsock, windows , direct x, ...), ...

*) bodde i zürich förut... i typ 13 år

Old Post Oct-31-2001 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Vitryss
På uppmaning av vad som verkar vara forumets värsta party-pingla kommer en liten presentation av moi då...

Mannen bakom heter alltså Victor, bor i Vällingby, Stockholm.
Deltidsjobbar på ICA, börjar plugga på Kombux i januari, och är 19år gammal.
Tycker att trance blir ännu bättre att dansa om man har den "där" drogen i kroppen. Så e det, like it or not,

Lyssnar/Dansar helst på/till uplifting trance. Favvo DJs är väl Armin och DJ Tiesto.

Bästa låt just nu: Headstrong - Escalator:

Old Post Oct-31-2001 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Memento
Senior tranceaddict

Nick : Dj Memento (fast IRL har jag bytt till 'Dj Berocca')
Namn : Stefan Lisper
Född : Uppsala
Bor : Uppsala
Ålder : 27 på fredag 2/11
Gör : Examensarbetar just nu med lite javastuff. Lär upp mig själv till dj på fritiden och spenderar därför alla pengar jag har på vinyl
Går ut helst : Dåligt utbud i U-a och jag vet ej så mycket om Sthlms klubbliv. Synd att rave-kommisionen skall vara så anal annars hade det nog funnits bättre/fler ställen att gå ut på
Älskar : När allting stämmer så slår dansa vad som helst med hästlängder. De oslagbart lyckligaste/extatiska 3 timmarna i mitt liv var på gamla Plastic@Palladium i Sydney då beXta spelade (Fokused 3/11 var precis lika bra om inte bättre). Folk knackade mig på axeln och undrade vad jag tagit för nåt . Det bästa med det var att jag faktiskt inte hade tagit nåt
Fav dj : Tïesto, beXta, Rob di Stefano

Last edited by Dj Memento on Nov-05-2001 at 12:44

Old Post Oct-31-2001 13:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Namn: King of Clubs, småtöntigt visst, går egentligen under nicket "Virus", kan inte använda det längre. Blev obefogat utkastad (tror jag), men det är en annan historia.. Heter Jens a.k.a. Virus a.k.a. Manglarn a.k.a. Wyatt a.k.a. Jesse a.k.a. Jones a.k.a. Jarmo..
Bor: Stockholm
Ålder: 20
Sysslar: pluggar onödigt vetande och tankar CSN på deg..
Lyssnar på: typ all slags trance, Tiesto, Ferry, M.i.k.e, PvD, Dumonde, Armin m. fett många fl.
Längtar: till Ibiza nästa sommar.

SoLong!

Old Post Oct-31-2001 16:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Nick : Powell a.k.a KeddO
Namn : Tom Bjurman
Född : söder sjukhuset
Bor : Söders höjder! (fast ändå inte bajare)
Ålder : 16 (1985)
Gör: just nu så pluggar jag samhäller inr Samhälle på brännkyrka gymn.. suger hårt enligt mej..(går inte överdrivet bra heller)
fritid: hänger med polare och skaffar brudar ...
lyssnar: trance/trance/Trance och så trance fast lite techno oxå...
fav dj: tiesto , pvd, gielen , !Moogwai! rockar hårt + olivier lieb
Peace

Old Post Nov-04-2001 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Nick: Robstar

Namn: Robin

Ålder:17

Bor:Sthlm

Gör: Producerar dance music, mest trance men även house,DnBz och techno.
Ja gick i brännkyrka men hoppade av, de va så jävla tråkigt.

Fritid: See ovan.LOL!

Lyssnar:På de som e bra!

Andra boards som ja finns på: Trance.nu, P4djs, DNCE, Sector one och lita andra ställen.. hmm hmm

LaTeRzZzz.z.....

Old Post Nov-05-2001 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

je suis

nils
heter - Daniel Wilcox
finns i örebro
född 1986 in L.A. - California
IT/Media 3:e året, John Bauer
fritid - vänner, musik, web-design
lyssnar mest på james holden, petter, nathan fake, d-miurge, zabiela, kleinenberg, corsten

Last edited by nils on Nov-08-2004 at 17:42

Old Post Nov-08-2001 12:53  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Kraith aka Mathias
Bor i Solna (Stockholm)
Född 1976
Färdigutbildad civ.ing. men tamigfan arbetslös för det.
Lyssnar på Uplifting, Epic, Progressive, Psy trance, DnB och lite techno/acid
Klubbar i Stockholm så gott det går *sucka*

Om ni ser en kille som dansar i 180 km/tim med ett flin på läpparna så är det med stor sannolikhet jag, så kom fram och hälsa!

Old Post Nov-11-2001 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

bättre sent än aldrig..

nickname: ravesquad
namm: Tim
Födelseår: 1978
bor: söder,sthlm

pluggar litteratur o ryska på universitetet
det bästa som finns e nog o dansa till trance med männsikor man älskar..

Bäst nu: e PvDs Politics of Dancin
Bästa tranceminne: e nog loveparade97

Old Post Nov-15-2001 00:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

allå allå!
tranceaddicts nya färsking är väl jag då.

daniel kan man kalla mig för, det bestämde mina föräldrar sig för att alla skulle göra nämligen... nicknames byter jag lika ofta som riktiga datanördar byter underkläder (ibland alltså)

föddes 1981 på hösten å bor nu i hässelby i stockholm dårå.

lyssnar på det mesta inom techno, men eftersom det verkar vara trance som hänger på tapeten kan jag nästan tillåme specifiera mig lite grann...
monotont... gärna!
hårt... visst, varför inte.
huvudsaken är att jag hamnar i det tillståndet man ska hamna i.. trans alltså. men eftersom publiken i sverige oftast är under all förväntan och bryr sig mer om hur andra människor dansar än att dansa själva så är det inte så lätt att hamna i trans här längre.
kanske för att jag har blivit lite för kräsen eller kanske för att jag för en gångs skull har rätt, inte vet jag

men för att hålla mig till ämnet...
alla som var på VooV-experience nu i somras: sån musik vill jag höra. monotont å lagom psykedeliskt.

vad gör jag då?
lagar folks trasiga internetuppkopplingar typ...

http://www.dampskadad.nu
om ni vill titta hur jag faktiskt ser ut (lite färgglad i ansiktet på bilden bara, annars är den ganska bra).

om det var något mer man kan skriva om sig själv så har jag missat hela poängen (man ska inte skriva när man är så trött som jag är nu)

pössåkram å fett med respekt till mindshooter

Old Post Nov-15-2001 22:33  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

ok here we go again

Namn: Hamid Khan Zafar
Nationalitet: Afghan (bosatt i Sverige sedan 14 år tillbaka)
Började lyssna på trance: 1994
Favoritdjs: Armin van Buuren, DJ Tiesto, Talla 2XLC, Paul van Dyk
Favoritlåt just nu: Iio - Rapture (Riva remix)

Old Post Nov-23-2001 15:23  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Hejsan! Jaja presentation är i ordningen...

Namn:Pelle.L
Nick: Dj_TW,Dj_ExOn,Hundgodis,Sweet Pea,Goding
(kärt barn har många namn )
Ålder:17 (18 5 juli)
Bor: GBG(Majorna)
Spinner: Melodic/Club
Lyssnar på: Melodic,Progressive Trance,House och Techno
Går I: 2:an, Samhälle Ekonomi
Går på: Privata fester
Spinner på: Privata fester
Onyttiga saker:Dricker,Snusar
Nyttiga saker: Styrketränar, lite boxning och taekwando!

Är allmänt soft och snäll mot alla!

Old Post Jan-29-2002 07:45  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackshould be relatively easy [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAzzido Da Bass - Dooms night (Maas Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:28.

Forum Rules: