|
| quote: | Originally posted by GallaxY
איתי מותקקקקק 
מצטערת שהתגובה באה באיחור אבל הטראנסאדיקט שלי קצת לא עבד כמה זמן.. =[
בכל אופןןןןן המון בהצלחה לך,
אני לא צריכה לפרט עד כמה אני חושבת שאתה גאון , נירא לי זה ברור מאליו 
תעלה ותצליח נשמה!!! |
תודה גלוש!!

___________________
http://www.myspace.com/hydroid
|