vrijdag: dat ik het begot nog niet weet Zaterdag: Personeelsfeest, en zoals altijd ben ik weer de enige zonder vrouw damn tword een traditie. zondag: euh.. waarschijnlijk nie veel.
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
quote:Originally posted by Kaidreas Zaterdag: Personeelsfeest, en zoals altijd ben ik weer de enige zonder vrouw damn tword een traditie. maar allez nu wat houdt die single vrouwen toch tegen?
quote:Originally posted by Gladius een lekkere kont ni, thats for sure! ([RikDeSaedeleerMode]gooooooooaaaal!!goal goal goal!![/RikDeSaedeleerMode]) idd das uitgesloten daar kan t ni aan liggen zoek zoek foto...
^"flashback" van ontelbare slaapeloze nachten of die nachten met een nachtmerrie
quote:Originally posted by Nyah idd das uitgesloten daar kan t ni aan liggen zoek zoek foto... kheb een heel mooi foto van dries (van dag na DV bij tom thuis, was hij pas wakker)
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
^er??? heb ik ooit gezien?
quote:Originally posted by Zehra kheb een heel mooi foto van dries (van dag na DV bij tom thuis, was hij pas wakker) Hehe kpeis da'k mij da wel herinner Die moet ik hier ook nog ergens hebben staan
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
quote:Originally posted by Gladius een lekkere kont ni, thats for sure! ([RikDeSaedeleerMode]gooooooooaaaal!!goal goal goal!![/RikDeSaedeleerMode]) Even off-topic: Wat is er met de obsessie voor die zen kont, zie dat hier in een paar topics terugkumen?
quote:Originally posted by MikeVee Even off-topic: Wat is er met de obsessie voor die zen kont, zie dat hier in een paar topics terugkumen? Das geen obsessie...in het geval van de mannen is het pure jaloezie, en in het geval van de vrouwen is het pure aantrekkingskracht
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by MikeVee Wat is er met de obsessie voor die zen kont, zie dat hier in een paar topics terugkumen? you don't know?? (sorry dries ) ^what jasper said