btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?
Jan-24-2005 17:57
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik heb het vandaag voor de eerst keer beluistert en ik vind het al heel goed klinken. Zoals Dark Apostel zei is de opbouw niet te lang. Het nummer zit echt goed in elkaar. Ik ben al een echt Icone - fan aan het worden
groetjes
TatanaGirl
Jan-24-2005 17:57
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by TOR
btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?
Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.
Greetz,
Wim
PS: Big thx aan de rest, enneuh... elke nieuwe fan is altijd welkom!
Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.
hij zit inderdaad iets te hoog momenteel
zo voel ik het toch aan..
Jan-25-2005 11:15
Icone
In Dreams...
quote:
Originally posted by TOR
hij zit inderdaad iets te hoog momenteel
zo voel ik het toch aan..
Sgoed, ik zal er eens naar kijken
Ik vond'em echt sterk klinken, héél energievol, zalig Nu van die technische kante weet ik allemaal niks, ik ga gewoon eigenlijk op m'n gevoel af en beoordeel zo... Doe zo verder Wim, ik zou zeggen ge zijt op weg naar het goede pad, maar ge zit er verdomme al op
Jan-25-2005 21:58
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
me likes
Jan-25-2005 22:10
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Knap gedaan
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jan-25-2005 22:14
Icone
In Dreams...
Thx mensen
Kevin: kheb de track net geupdate; de kick zit nu wat dieper. Toch ni al te diep, want anders zit ie in de weg van de baslijn gedurende de track denk ik.
Greetz,
Wim