Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

quote:
Originally posted by Sniper
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!

כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..

סעממק איזה באסה...

גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@#


למה שלא תבוא עם החבר'ה למסיבה
???

מה אתם הולכים לשחק באולינג?
אולי בינגו?


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Jan-28-2005 14:24  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Sniper
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!

כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..

סעממק איזה באסה...

גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@#


מה הפכת להיות לי sabi10
כל דבר יש תירוץ..


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Jan-28-2005 14:36  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Huge-A
מה הפכת להיות לי sabi10
כל דבר יש תירוץ..


תירוצים זה ממש לא,
בא אני יספר לך סיפור קטן, חבר שלי שאני לא יזכיר את שמו
פותח היום מקום חדש, ביקום.

סיבה א למה אני לא מגיע

חבר טוב מאוד מאוד מאוד מאוד שלי חוגג היום 20 במקום החדש שכתבתי למעלה

סיבה ב' למה אני לא מגיע


כל החברים שלי ודגש על כללל החברים שלי לא סובלים מוזיקה אלקטרונית
והם הכי לא ירצו לבוא
ואם הם לא יבואו אני לא יבוא לבד

סיבה ג' למה אני לא מגיע

ואגב, גיל תאמין לי שאני רוצה לבוא
אבל מה אני יכו ללעשות?? זה די נדיר שכל הח'ברה שבצבא אצלנו יוצאים ביחד כי הרוב לוחמים והם לא כל חמשוש בבית

וגם אין מצב שאני ישכנע אותם עכשיו לבוא היום
כי ציינתי מספיק סיבות למעלה, וגם החבר שיש לו יום הולדת סגר עם החבר שלי שפותח מקום שהוא חוגג שם יום הולדת וזה סגור כברלפני שבוע שבועיים..


מצטער, אני באמת לא מתרץ זה לא שאני נשאר בבית או משהו
ולא בא לי לצאת


___________________

Old Post Jan-28-2005 14:44 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית..


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Jan-28-2005 14:54  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

טוב אני יודע שאתם לא רגילים לראות ממני תגובות מן הסוג זה בשבוע האחרון אבל זה מה יש:

אני שםםםםםםםםםם!

יאללה נתראה


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jan-28-2005 15:05  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Huge-A
תראה לא אומר שאין לך מה לעשות ..
כי זה בטוח יש לך ..
אבל מה שאמרת לגבי חברים זה דפוק בהחלט!!
תשאל את שחר הוא יסביר לך למה אני חושב ככה
אולי תבין .
אבל בקטנה הפסד שלך .
גם באילטה לא היית..


אמרתי לך, תאמין לי שאני מעדיף לבוא..
אבל יש לי כבר תוכניות ולא נעים לי לשנות בדקה ה90..

ונכון לא הייתי באילטה בגלל היום הולדת של חברה שלי, סיבה מספיק מצדקת לדעתי.. באילטה הראשון הייתי ועוד עזרתי לגיל ואלי המון, ת'יכול לשאול אפילו..

בעזרת ה' באילטה הבא אני מקווה מאוד להפגין נוכחות..


___________________

Old Post Jan-28-2005 17:48 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

נשמות אני לא בא היום
אני עם החברה
רוני ורובן מזל טובבבבב!!! מצטער שאנלא בא...ראיתם שעד אתמול הייתי בטוח שאני מגיע. מקווה שתפריעו ויהיה הרבה בלאגן!!!

Old Post Jan-28-2005 18:00 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eran
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Israel

היי חבר'ה...

אם יש מישהו שמגיע בסביבות 12-1 ובא לו לחסוך ממני את המונית (טפווו), אני אשמח מאוד

אני גר חמש דקות נסיעה משם (שכונת תל חיים למי שמכיר, שזה ליד משה דיין בלהבלה).

בכל מקרה, אם מישהו רוצה לעזור לי, אני ממש אשמח
אפשר להשיג אותי באייסיקיו (7864557), מסנג'ר ([email protected]) או פלאפון (0545-811085)

תודות

Old Post Jan-28-2005 19:16  Israel
Click Here to See the Profile for eran Click here to Send eran a Private Message Add eran to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

!!! HOT NEWS !!!

שמואל פלאש מנגן משעה
01:00-02:00
תגיעו מוקדם

!!! HOT NEWS !!!


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Jan-28-2005 20:00  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

סעממק משניה לשניה אני מתבאס יותר!!!!!!!!!!!!!!!


___________________

Old Post Jan-28-2005 20:43 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

איזה ערב בנזונההההההה!!
תחילת הערב הייתי בטוח שאנלא בא בגלל שהבטחתי לחברה לצאת היום
אחרי דיבור עם איתי הבאתי דיבור עם החברה הסתדרנו על זה וסגרתי אני בא
00:00 לוקחים מונית לבן שמן
מגיעים למקום רואים את ירון רוני וגיל בכניסה ונכנסים
צח על העמדה נותן עם פרוגרסיב לפנים!!!
(טראקליסט אחי!!!)
אני זוכר רק את
DT8 - Winter

01:00 צח על העמדה ואנשים יוצאים החוצה
ישר מבין מי הגיעו
האחים פלאש!!! שמואל ואילן

מגיעים מתמקמים ומתחילים להפציץ!!!
מוזיקה טובה ישר לפנים!!! הטראק היחיד שזיהיתי היה
A M E N
במשך הסט של הפלאשים הולך לבאר לשתות משו ורואה זוג אורחים שהפתיעו והחליטו לבוא - סיסי ומוטיייייייי!!!
שבסוף יצאו ליגה והחליטו לבוא ולא לבאס!!

2:30 בערך
הפלאשים יורדים ורוני עולה ומודיע שיהיה עיכוב בגלל בעיה ברמקול.
תוך כמה דקות הכל מסתדר ורוני מתחיל לשם שינוי עם סיגנון רגוע!
3:00 רעבים פורשים לאכול משו
4:30 חוזרים למקום וחושבים שכולם כבר התפנו
רואים את ערן על הבמה עם טכנו חזק !!! פעם ראשונה שאני שומע אותו והוא לא מאכזב!! מנגן רק תקליטים (יגאל תסמן לו נקודה) ומראה מקצועיות! כל הכבוד אחי תמשיך ככה!!

וואלה כל אלה שלא באו הפסדתם ערב לא פחות טוב מאילטה 2 חבל!!

וכל אלה שהיו באילטה 1 והתלוננו על המקום - וואלה נכון זה לא האומן17 אבל באים בשביל המוזיקה! לא בשביל הגודל או התפאורה של המקום! לא צריך להיות מפונקים ולהתלונן!

==========================
* חמישי הבא 3.2 בווקס!! האחים פלאש!!!!! *
==========================

(אדיר\ירון שמרתי לכם את הכבוד לפתוח את הטרד על המסיבה )

Old Post Jan-29-2005 05:04 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

אני, באופן אישי החלטתי רק ב 12.15 שאני הולך לבן שמן 4. כמובן שכאשר נכנסתי לרחוב בן שמן, היה שם בלגן של החיים מבחינת חנייה.
למזלי הטוב, גם לא נכנסתי בסמטה צרה, כדי לא לדפוק את האוטו וגם מצאתי במקרה חנייה כי בדיוק מישהו יצא.
מגיע למקום, ורואה שהמקום הוא ממש ממש קטן, בערך בגודל של חדר בבית רגיל, אבל לא נורא.
הופתעתי לראות את ירון,אדיר וראובן בלבוש אזרחי, בלי כל האורות, לא יודע למה.
סוף סוף זכיתי להבין ולהכיר מי אלו שרון, הדר ואורנה, ( לא יודע מה הן שתו, אבל נראה לי שגם אני צריך לשתות את אותו דבר בפעם הבאה)
בקיצור כל כמה זמן יצאתי החוצה, לראות אם הכל בסדר מבחינת הרכב, לקראת 4 החלטתי שאני זז משם, ועל הדרך לקחתי את צח לרעננה, ולפני זה עשינו עצירה כדי להוריד את הפלאשים בבית.
צח, בסוף הסתדרתי עם איך לחזור לתל אביב, לקח לי קצת יותר זמן מהרגיל, אבל הסתדרתי.
ירון, אני מקווה שאתה מרגיש טוב, לאחר כל מה שהיה איתך היום.
שחר, לאן נעלמת ב 3 בלילה???
סיסי, יצאת קלאברית דיאט, שבאתם רק לשעה והלכתם, אבל שטויות, לא רציני, אני מצפה לקריעת רחבה מצידך, בארמין שואו

Old Post Jan-29-2005 11:18  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIs this - "Kingsize DJ Team - Go Ahead London"???? NEED CONFIRMATION [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDjuma Soundsystem - Les Djinns (Heads Mix) [Capitol] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!