|
אני, באופן אישי החלטתי רק ב 12.15 שאני הולך לבן שמן 4. כמובן שכאשר נכנסתי לרחוב בן שמן, היה שם בלגן של החיים מבחינת חנייה.
למזלי הטוב, גם לא נכנסתי בסמטה צרה, כדי לא לדפוק את האוטו וגם מצאתי במקרה חנייה כי בדיוק מישהו יצא.
מגיע למקום, ורואה שהמקום הוא ממש ממש קטן, בערך בגודל של חדר בבית רגיל, אבל לא נורא.
הופתעתי לראות את ירון,אדיר וראובן בלבוש אזרחי, בלי כל האורות, לא יודע למה.
סוף סוף זכיתי להבין ולהכיר מי אלו שרון, הדר ואורנה, ( לא יודע מה הן שתו, אבל נראה לי שגם אני צריך לשתות את אותו דבר בפעם הבאה)
בקיצור כל כמה זמן יצאתי החוצה, לראות אם הכל בסדר מבחינת הרכב, לקראת 4 החלטתי שאני זז משם, ועל הדרך לקחתי את צח לרעננה, ולפני זה עשינו עצירה כדי להוריד את הפלאשים בבית.
צח, בסוף הסתדרתי עם איך לחזור לתל אביב, לקח לי קצת יותר זמן מהרגיל, אבל הסתדרתי.
ירון, אני מקווה שאתה מרגיש טוב, לאחר כל מה שהיה איתך היום.
שחר, לאן נעלמת ב 3 בלילה???
סיסי, יצאת קלאברית דיאט, שבאתם רק לשעה והלכתם, אבל שטויות, לא רציני, אני מצפה לקריעת רחבה מצידך, בארמין שואו
|