Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Passiva
HAHA! HAP!
Mission complete TranceZoner. Zo zie je dat SnuggLe ALTIJD wat te zeiken heeft. Hypocriet!

ik hou nog wel van je hoor

Maar oke, genoeg van de kindertjes die de thread wederom kansloos vernaaien ... (zoals 9 van de 10x op TA), ontopic:

Mayday!

Old Post Jan-25-2005 16:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Jammer dat Paulus van Duck er niet is, maar das een klein gemis. Ik ga hier zeker heen....woeeeeeeeeeei.......

En cool dat Joris draait, eindelijk een keer zien

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-25-2005 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Dit wordt dan de 7e Mayday. En nergens op aarde is het geluidssysteem zo indrukwekkend als op Mayday. Waarschijnlijk de beste in gebruik zijnde partylocatie van West-Europa.

En ja, DJ's draaien maar een uur. Dus geen gezeur, gelijk beuken

Old Post Jan-25-2005 16:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar oke, genoeg van de kindertjes die de thread wederom kansloos vernaaien ... (zoals 9 van de 10x op TA), ontopic:

Mayday!

Och och och.. Meneer voelt zich weer te groot.
1 ding ben ik het echter wel met je eens: ONTOPIC

Old Post Jan-25-2005 16:59 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Och och och.. Meneer voelt zich weer te groot.
1 ding ben ik het echter wel met je eens: ONTOPIC

Nee hoor, voel me helemaal niet te groot, ik heb er alleen genoeg van om overal op in te gaan, vooral op zo'n kansloos persoon zoals jij in dit geval die ook nog even wil kijken 'of hij Bram op de kast krijgt'. Maarja, dat is toch allang bekend dat ik makkelijk op de kast te krijgen ben, so what else is new? Ik voel me helemaal niet te groot, ik hou alleen niet van onechte / oneerlijke mensen. Kijk, een groot deel van de mensen komt hier voor het forum voor de informatie, voor de muziek. Niet om posts te lezen die nergens over gaan, zoals bv dat gespam. Kan je zo 6 man opnoemen die daarom heel weinig hier nog posten. Dus vandaar dat ik zeg: laat die "kindertjes" fijn de thread vernaaien, back ontopic! Wat jij allemaal wil en doet moet je zelf weten, maar het zal mij weinig interesseren wat je post, vandaar. Dat jij dat grootheidswaanzin of weet ik veel wat noemt moet je zelf weten, maar dat zegt meer over jou dan over mij denk ik. Wat jij wil Galen.

En nu echt weer ontopic:

Waarom komt PvD niet joh????

Old Post Jan-25-2005 17:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Het zou kunnen zijn dat ze hem niet meer kunnen betalen of dat PvD niet tevreden is over het concept. Het wordt namelijk niet meer live uitgezonden dus je mist een hoop exposure. Misschien dat ze eens wat nieuw talent een kans willen geven? Westbam draait overigens altijd want die co-organiseert het. Maar goed misschien wordt ie nog toegevoegd omdat ze nu in onderhandeling zijn?

Dit is overigens de 20e Mayday. Welk ander feest heeft zo'n historie?

Last edited by jp on Jan-25-2005 at 17:34

Old Post Jan-25-2005 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

quote:
snip

Het is ook nooit goed hè? Dan is er weer te weinig humor op het forum, dan weer teveel spammende mensen. Maak ik eens een geintje, is het ook niet goed. Ik vind het jammer dat je overal hapt. Had wel een geintje van jouw kant terug verwacht. Maar goed, wat jij wil Bram!

Galen out.

Old Post Jan-25-2005 17:40 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Het is ook nooit goed hè? Dan is er weer te weinig humor op het forum, dan weer teveel spammende mensen. Maak ik eens een geintje, is het ook niet goed. Ik vind het jammer dat je overal hapt. Had wel een geintje van jouw kant terug verwacht. Maar goed, wat jij wil Bram!

Galen out.

You know me, SnuggLe de happer.
Maar vandaag geen gein, heb een beetje een pishumeur, mijn excuses. Onzekerheid ivm scriptie en een baan zoeken, dat knaagt aan je, en dan reageer ik het hier af

Kusje hoor Galen

quote:
Originally posted by jp
Het zou kunnen zijn dat ze hem niet meer kunnen betalen of dat PvD niet tevreden is over het concept. Het wordt namelijk niet meer live uitgezonden dus je mist een hoop exposure. Misschien dat ze eens wat nieuw talent een kans willen geven? Westbam draait overigens altijd want die co-organiseert het. Maar goed misschien wordt ie nog toegevoegd omdat ze nu in onderhandeling zijn?

Dit is overigens de 20e Mayday. Welk ander feest heeft zo'n historie?

Geen enkel ander feest volgensmij, uniek in zijn soort.
Maar kijk, netzoals Westbam bij Mayday hoort, vind ik Paul van Dijk ook wel bij Mayday horen. Vorig jaar was de kaartverkoop al minder, als PvD echt niet komt kan hij dit jaar nog wel eens meer gaan tegenvallen ben ik bang.

Moet nog zien of ik er dit jaar overigens bij ben. Twee keer Mayday is leuk, maar een derde keer: tjsa, weet het niet. Heb zo'n gevoel van "been there, done that", hoe stom dat ook klinkt. Kijken of er leuke kleine feestjes zijn in NL rond die tijd. Vast wel.

Old Post Jan-25-2005 17:42 
New Wave
We are all a number......

quote:
Maar vandaag geen gein, heb een beetje een pishumeur,

Alleen vandaag?

Old Post Jan-25-2005 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Alleen vandaag?

Nee al een hele tijd, maar dat komt omdat die gvdse scriptie al zolang duurt. Een donkere kl*te periode de afgelopen fucking tijd.

Old Post Jan-25-2005 17:56 
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Was eerlijk gezegd wel de bedoeling om hier bij te zijn! Moet voor de tijd alleen nog wel even een fatsoenlijk geluidsdempersysteem voor mijn oren aanschaffen maar dat ligt toch al meer dan een jaar in de planning. Mocht ik uit pure luiheid daar niet toe komen dan ga ik dus niet !

Hard = goed

Old Post Jan-27-2005 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Was eerlijk gezegd wel de bedoeling om hier bij te zijn! Moet voor de tijd alleen nog wel even een fatsoenlijk geluidsdempersysteem voor mijn oren aanschaffen maar dat ligt toch al meer dan een jaar in de planning. Mocht ik uit pure luiheid daar niet toe komen dan ga ik dus niet !

Dit is echt de meest kansloze argument om niet te gaan die ik OOIT heb gehoord. Kijk, dat je moet werken Alee..maar als je geen oordopjes hebt.MWHAHA KOMOPZEG! Je oren zin toch al vertyft

Bram, niet zo zeuren man op alles! Je vraagt er gewoon om om gedist te worden.

Old Post Jan-27-2005 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYet another trance track [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdam & Plant - "Summer Dream" (Paul van Dyk Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:05.

Forum Rules: