Jag tror faktiskt bara det är planering i startskedet... vet inte ens om några kontrakt e signade men de blir säkert av, vem vet de kanske e helt klappat å klart men inte officiellt...
btw. Många DJs uppdaterar inte sina hemsidor allt för frekvent.
vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan
därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för
Originally posted by Dj_Irish
Jag skulle kanske kunna ha förfest. Hade varit väldans roligt. Några grejer måste dock klarna upp först så jag kan inte ge något besked just nu.
Hehe har du mac eller?!
Alltså ärligt talat..vet att jag e ny å så.. men vore kul att få bli med Marco V vill jag gärna se live och förfest bangar jag självklart inte.. Om man får bli med
Jan-25-2005 23:39
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by CJ InterCity
vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan
därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för
Det är Ace-Event som arrar så det är ju inget oseröst iaf.
Andreas kan man lita på
November... klart du ska komma & festa med oss SWETAs om du har möjlighet, tjöta med dig lite vänner så du får resesällskap
Marco V måste du se... har sett han 3 eller 4 gånger & jag älskar hans set varje gång !
Originally posted by SteveTranz4ever
November... klart du ska komma & festa med oss SWETAs om du har möjlighet, tjöta med dig lite vänner så du får resesällskap
Marco V måste du se... har sett han 3 eller 4 gånger & jag älskar hans set varje gång !
Har aldrig sett han live... men vet ända in i ryggmärgen att jag bara måste få se han live.. Har bara hört positivt..
Hehe bara måste få skratta lite åt att jag ska tjöta med mig vänner..för det är precis vad jag måste göra.......... T J Ö T A.. och sen är dom ändå inte nöjda.. Har egentligen inga kompisar som har samma musiksmak som mig.. *suck* kanske kan jag lura med mig en eller två ..men då måste jag smörja munlädret..
jaja.. vi får se hur det blir...
Jan-26-2005 00:27
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by November
T J Ö T A.. och sen är dom ändå inte nöjda.. Har egentligen inga kompisar som har samma musiksmak som mig.. *suck* kanske kan jag lura med mig en eller två ..men då måste jag smörja munlädret..
jaja.. vi får se hur det blir...
Vet vad du menar, av alla mina vänner som man inte lärt känna genom nätet har jag bara en som gillar trance men inte ens han går på fester.
Men vänner behöver du bara för sällskap ner, det e ju en jäkla bit att åka från Arvika... väl nere i Malmö är vi en bunt goa bubbar...
OMFG! lätt att jag e på om det e nere i naturköna skaaaaaune
Jan-26-2005 11:06
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot...
Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten? ) tål ju att tänkas på
ah, detta är intressant. så får man en anledning att hälsa på syster också =)
Jan-26-2005 17:27
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by Laszlo
Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot...
Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten? ) tål ju att tänkas på
hehe aaa det behöver göras. Jag känner ända in i nått djupt som sitter inuti mig att det skulle äga jättemest ifall vi slog våra kloka huvuden ihop... Nu är jag ju dock ingen skånebo längre, flyttat till norrköping för att plugga musikproducentprogrammet jueeee men man kan ju alltid ta sig ner för en härlig sweta-fest