Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

hur fick ni reda på detta förresten? står inget på Marvo V's hemsida, inte heller på Ace Event's hemsida...

Old Post Jan-25-2005 20:57  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag tror faktiskt bara det är planering i startskedet... vet inte ens om några kontrakt e signade men de blir säkert av, vem vet de kanske e helt klappat å klart men inte officiellt...
btw. Många DJs uppdaterar inte sina hemsidor allt för frekvent.

Old Post Jan-25-2005 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan

därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för

Old Post Jan-25-2005 23:08  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag skulle kanske kunna ha förfest. Hade varit väldans roligt. Några grejer måste dock klarna upp först så jag kan inte ge något besked just nu.

Hehe har du mac eller?!

Alltså ärligt talat..vet att jag e ny å så.. men vore kul att få bli med Marco V vill jag gärna se live och förfest bangar jag självklart inte.. Om man får bli med

Old Post Jan-25-2005 23:39  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by CJ InterCity
vet inte om någon av er minns "Nation Of Amsterdam" ?? dom hade ju bokat Marco V till Malmö den 11 oktober 2003... minns datumet ganska väl för en polare har biljetten kvar. festen blev aldrig av och de flesta (om inte alla?) som köpt biljetter blev dragna vid näsan

därför är jag aningen skeptisk tills det är 100% bekräftat. men om det är Ace Event som arrangerar är det knappast något att oroa sig för

Det är Ace-Event som arrar så det är ju inget oseröst iaf.
Andreas kan man lita på

November... klart du ska komma & festa med oss SWETAs om du har möjlighet, tjöta med dig lite vänner så du får resesällskap
Marco V måste du se... har sett han 3 eller 4 gånger & jag älskar hans set varje gång !

Old Post Jan-25-2005 23:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
November... klart du ska komma & festa med oss SWETAs om du har möjlighet, tjöta med dig lite vänner så du får resesällskap
Marco V måste du se... har sett han 3 eller 4 gånger & jag älskar hans set varje gång !

Har aldrig sett han live... men vet ända in i ryggmärgen att jag bara måste få se han live.. Har bara hört positivt..
Hehe bara måste få skratta lite åt att jag ska tjöta med mig vänner..för det är precis vad jag måste göra.......... T J Ö T A.. och sen är dom ändå inte nöjda.. Har egentligen inga kompisar som har samma musiksmak som mig.. *suck* kanske kan jag lura med mig en eller två ..men då måste jag smörja munlädret..

jaja.. vi får se hur det blir...

Old Post Jan-26-2005 00:27  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by November
T J Ö T A.. och sen är dom ändå inte nöjda.. Har egentligen inga kompisar som har samma musiksmak som mig.. *suck* kanske kan jag lura med mig en eller två ..men då måste jag smörja munlädret..

jaja.. vi får se hur det blir...

Vet vad du menar, av alla mina vänner som man inte lärt känna genom nätet har jag bara en som gillar trance men inte ens han går på fester.
Men vänner behöver du bara för sällskap ner, det e ju en jäkla bit att åka från Arvika... väl nere i Malmö är vi en bunt goa bubbar...

Old Post Jan-26-2005 08:16  Sweden
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

OMFG! lätt att jag e på om det e nere i naturköna skaaaaaune

Old Post Jan-26-2005 11:06  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Jester

Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot...

Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten? ) tål ju att tänkas på

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Jan-26-2005 at 15:43

Old Post Jan-26-2005 14:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Första posten updaterad!

Satt precis och undrade när man kunde gå ut officiellt med det

http://www.di.fm

Old Post Jan-26-2005 14:32 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

ah, detta är intressant. så får man en anledning att hälsa på syster också =)

Old Post Jan-26-2005 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Skriv upp mig på förfestargästlistan också. Förfesten vi hade innan tiesto var nu något att minnas, och Marco V missar jag gärna inte - har fortfarande inte sett honom hemma i Sverige ännu - dock två gånger utomlands. Han kan leverera, som sagt...speciellt om han väljer att köra på det lite hårdare stuket, vilket han gärna gör emellenåt...w00t, detta ser jag fram emot...

Någon som vet någon schysst lokal i Malmö där vi kunde ha en lite SWETA-förfest med några sweta-jockar som river av ett par små söta set? (smekis, var fan är du? när ska vi köra vårt B2B-set som uteblev på tiesti-förfesten? ) tål ju att tänkas på

hehe aaa det behöver göras. Jag känner ända in i nått djupt som sitter inuti mig att det skulle äga jättemest ifall vi slog våra kloka huvuden ihop... Nu är jag ju dock ingen skånebo längre, flyttat till norrköping för att plugga musikproducentprogrammet jueeee men man kan ju alltid ta sig ner för en härlig sweta-fest

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-26-2005 18:41  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Marco V till Malmö i mars
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha & Digweed Tune! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMind One ft Rena - "Star For Me" (Instrumental Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:37.

Forum Rules: