|
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zeik dan ook niet man. En wie weet dat dit topic daar wel voor is. Maar wel een debiele reden dat er hier geen topic over zou kunnen zijn en wel op Fok!.
Je kan daar toch ook gewoon over muziek lullen en in jouw geval kansloos spammen in het onzin gedeelte?
Of bekijk ik dat nou verkeerd? |
Omdat TA geen Fok! is, gelukkig, daarom hoort dit topic hier niet, of wil jij met (nl)ta een 2e fok! worden? Dat is pas een kansloze bende..
Ik blijf er bij dat dit topic geen ander nut heeft dan weer eens lekker aanwijzen hoe marokanen kut zijn, dat weten we nu wel, en op internet roepen dat je iets niet vind kunnen heeft nog nooit ergens toe geleid.
Grappig dat ik de enige ben met deze mening..
|