Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ampburner
progressive trancEaddict



Registered: Oct 2000
Location: Holland

quote:
Innercity:
Specialistisch. Alleen voor de liefhebbers. Puristen komen aan hun trekken. Geen nadruk op 'commercieel' grote namen, kwaliteit in z'n puurste vorm. Gericht op meerdere stijlen, maar allemaal zuiver.

Zoals ik al zei, ben ik erg tevreden met de lineup, maar ik ben toch benieuwd waarom er gekozen is om geen trance zaal op IC neer te zetten. Ok, gemiddeld genomen is trance veel commercieler geworden het afgelopen jaar. Maar ik ben het wel met DC eens dat er nog zoveel 'goeie' of 'pure' (net hoe je het noemen wilt) trance is...

quote:
...Er zijn geoeg mensen, waaronder ik, die dat soort muziek gewoon errug lekker vinden, meer dan techno, deephouse of hardstyle. Ik kan er weinig aan doen dat zij ervoor gekozen hebben hun platen commercieel "uit te buiten" maar dit betekent niet gelijk dat ik maar naar een nieuwe "underground" stijl moet gaan zoeken omdat ik anders ineens ook onder TMF publiek val....


Dus mijn vraag aan Obi is eigenlijk: waarom geen trance? (dit is wel TA natuurlijk heh )

Old Post Nov-03-2001 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for ampburner Click here to Send ampburner a Private Message Add ampburner to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by ampburner

Zoals ik al zei, ben ik erg tevreden met de lineup, maar ik ben toch benieuwd waarom er gekozen is om geen trance zaal op IC neer te zetten. Ok, gemiddeld genomen is trance veel commercieler geworden het afgelopen jaar. Maar ik ben het wel met DC eens dat er nog zoveel 'goeie' of 'pure' (net hoe je het noemen wilt) trance is...


De 'goeie' of 'pure' trance vind je in de progressive zaal. Dus de vraag waarom er geen trance zaal is is niet van toepassing, die is er dus wel.
Ik zou weleens een paar uplifing trance-namen willen horen die nog 'goeie' en 'pure' trance maken, zoals jij het zegt...
Waarom er geen uplifting trance zaal is dus ook al beantwoord, en wel door de opsomming van concepten door Obi.

quote:

Innercity:

Specialistisch. Alleen voor de liefhebbers. Puristen komen aan hun trekken. Geen nadruk op 'commercieel' grote namen, kwaliteit in z'n puurste vorm. Gericht op meerdere stijlen, maar allemaal zuiver.


Al dat gezeur over geen trance-zaal... stel je nou is een keer open voor andere muziek-soorten. Die platte trance is allang achterhaald.
Stilstand is achteruitgang zeggen ze toch wel eens..


___________________

Old Post Nov-03-2001 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands

wow! Dit is een hele vette line-up! Drie tegekke namen achter elkaar op de main-stage (Marco V, Picotto en Vath) en PRECIES in de goede volgorde ook nog eens!

Ok dan! Volgende week kaarten scoren

Old Post Nov-03-2001 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Op zich verwacht je, na PvD vorig jaar en (natuurlijk) Tiesto, toch meer idd een trancige (?) line-up, maar ik ben het met Jukx (en anderen) eens dat ik dit feest qua concept een hele vooruitgang vindt. Ik hoop dus ook dat dit feest echt liefhebbers aantrekt en vooral mensen die de hele nacht uit hun bol gaan (geen heeeeee-hoooo meer hoop ik) en die ook daadwerkelijk de kwaliteit van de dj´s in t vizier hebben.
Want dat is mijn grootste ergernis van feesten met bijv. Johan Gielen, Tiesto etc. Het mainstream trance publiek komt op deze namen af en maalt er vervolgens niet om dat zo´n dj erge fouten maakt in zijn set of dat ie een standaard set neerzet en dan snel weer de auto naar huis (of t volgende feest) pakt.
Als ik naar een feest ga, gaat het mij 90% om de dj´s, dus of ze technisch goed draaien, of ze nieuwe platen draaien of ze innovatieve mixen erin knallen, en de overige 10% is voor sfeer, aankleding, etc.
Met deze line-up verwacht ik de hele nacht verbaasd te worden met deze dingen waar ik om vraag op een feest. En wat zal t top zijn om weer s wat nieuwe dj´s te horen!!

Ik heb nog geen kaartje, maar ik sta iig 100% vooraan bij King Mauro en Chris Liebing en verder ff wat nieuwe shit tjekken natuurlijk


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Nov-03-2001 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

Ik ga ook, maar eerst kijken met wie.. ik zit nu beetje te kijken met wie ik mee kan hier in nijmegen.. als dat nie lukt moet ik maar eff rond gaan kijken (miss p, hoe zat het ook al weer? ) .., ik hoop deze week nog een kaartje te kopen.. ik vin trouwens de line-up wel vet, maar ook om eerlijk te zijn ook ietsje tegen vallen, tja ik zou eerst voor de echte trance gaan.. maar nu ga ik gewoon de beste acts langs (marco, picotto, sven, liebing, holden, clarke e.a) en ik hoop de "nieuwe" DJ's te zien als zij zich helemaal uit de pan gaan draaien!!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-03-2001 17:09  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland

Innercity gaat heel gaaf worden dit jaar!
Ook cool dat alles nu ff mooi op een rijtje staat van ID&T, thanx Obi.

Nu branden er alleen nog twee vragen:
1. Wie maakt de themesong?
2. Wie mixed de CD?

Antwoord op de eerste vraag is als ik de geruchten moet geloven de nieuwe van Rank1 (2e nummer van Gielen op TE). Maar over de cd heb ik nog nix mee gekregen...

Greetz


___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."

Old Post Nov-03-2001 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Obi


Zal alle concepten een beetje trachten toe te lichten, dat misschien duidelijk is wat wij willen neerzetten:


ok, als dat alle concepten zijn, dan moet ik zeggen dat jullie er erg goed in slagen

volgend jaar zal ik waarschijnlijk wel aanwezig zijn op Sensation, de White versie, Obi, zorg voor Trance

ik vertrouw op je


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Nov-03-2001 17:29 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Mysteric
Innercity gaat heel gaaf worden dit jaar!
Ook cool dat alles nu ff mooi op een rijtje staat van ID&T, thanx Obi.

No problem.

quote:

Nu branden er alleen nog twee vragen:
1. Wie maakt de themesong?
2. Wie mixed de CD?

Antwoord op de eerste vraag is als ik de geruchten moet geloven de nieuwe van Rank1 (2e nummer van Gielen op TE). Maar over de cd heb ik nog nix mee gekregen...

Greetz


Je eigen antwoord op de eerste vraag: Ik zou niet teveel naar de geruchtenmachine luisteren.

Verder kan ik nog niets zeggen helaas. Zodra ik het bekend mag maken horen jullie het.

Old Post Nov-03-2001 17:35 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Tis weer eens wat anders!

Old Post Nov-03-2001 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
Re: Re: Innercity Line-up

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Wel moet ik ook zeggen dat ik het jammer vind dat als er op een feest weer de naam van Tiesto of Armin van Buuren verschijnt dat er vaak wordt gezegd dat dat wel weer TMF publiek zal aantrekken. Er zijn geoeg mensen, waaronder ik, die dat soort muziek gewoon errug lekker vinden, meer dan techno, deephouse of hardstyle. Ik kan er weinig aan doen dat zij ervoor gekozen hebben hun platen commercieel "uit te buiten" maar dit betekent niet gelijk dat ik maar naar een nieuwe "underground" stijl moet gaan zoeken omdat ik anders ineens ook onder TMF publiek val.
Ook ik erger me als mensen de hele avond stil staan en als ze dan het flight 643 deuntje horen ineens wel uit hun dak gaan. Ik let er maar niet meer op en vier me eigen feestje.

GreetZ, DC


He-le-maal mee eens.
Jammer is het dat je het 'verwijt' krijgt als je de Trance à la Tiësto, Armin, Ferry erg lekker vindt, je dan maar beter naar Trance Energy moet gaan...Ik ga nu voor de 2e keer naar Innercity, ik weet ook zeker wel dat ik het naar mn zin ga hebben door heel de sfeer er al omheen enzo, maar toch jammer dat deze stijl een beetje overgeslagen wordt. En voordat iedereen weer begint 'je kan niet iedereen 100& tevreden stellen' en 'niet zo zeiken de line up is geweldig'...Láát iedereen nou gewoon zn eigen mening hebben!

Nogmaals, ik zal het er zeker wel naar mn zin hebben maar was in eerste instantie toch wel een ietsiepietsie teleurgesteld..

Old Post Nov-03-2001 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

ik ga niet nog een keer typen wat ik ervan vind hoor

owja ik vind line up gewoon zwaar goed.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Nov-03-2001 19:42  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Bedankt voor de uitleg Obi... het is voor mij ook echt duidelijk wat jullie willen bereiken...

Innercity heeft inderdaad toppers uit diverse stylen die echt wel bekend zijn bij de kenners en ze zullen ongetwijfeld de "pannen van het dak" af draaien... alleen "mijn" styl ontbreekt en dat vind ik jammer Maar het is ook wel weer te begrijpen.. omdat die style nou eenmaal de meest bekende style is.. grote massa trekt.. dat commercieel geleuter.. blablabla.. geen zin om hier verder over te praten PUNT.

En ik ga nou eenmaal meer voor DJ's en de muziek dan voor de party... en alleen de style van Marco V vind ik echt top en Picotto vind ik ook vet.. Maar verder spreekt mij niemand echt aan... dus voor mij is de keuze gewoon simpel. Ik ga geen 100 piek betalen voor Innercity

Misschien ben ik ook wel bang om "gegrepen" te worden door een bepaalde style.... maar ik vind trance al meer dan 5 jaar echt helemaal da bomb.. en zolang dit het geval is ga ik me niet verdiepen in andere dance/house stylen.

Old Post Nov-03-2001 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known track from Innercity 2005 Video [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiller & Floyd - "Colours" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:34.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!