|
Op zich verwacht je, na PvD vorig jaar en (natuurlijk) Tiesto, toch meer idd een trancige (?) line-up, maar ik ben het met Jukx (en anderen) eens dat ik dit feest qua concept een hele vooruitgang vindt. Ik hoop dus ook dat dit feest echt liefhebbers aantrekt en vooral mensen die de hele nacht uit hun bol gaan (geen heeeeee-hoooo meer hoop ik) en die ook daadwerkelijk de kwaliteit van de dj´s in t vizier hebben.
Want dat is mijn grootste ergernis van feesten met bijv. Johan Gielen, Tiesto etc. Het mainstream trance publiek komt op deze namen af en maalt er vervolgens niet om dat zo´n dj erge fouten maakt in zijn set of dat ie een standaard set neerzet en dan snel weer de auto naar huis (of t volgende feest) pakt.
Als ik naar een feest ga, gaat het mij 90% om de dj´s, dus of ze technisch goed draaien, of ze nieuwe platen draaien of ze innovatieve mixen erin knallen, en de overige 10% is voor sfeer, aankleding, etc.
Met deze line-up verwacht ik de hele nacht verbaasd te worden met deze dingen waar ik om vraag op een feest. En wat zal t top zijn om weer s wat nieuwe dj´s te horen!! 
Ik heb nog geen kaartje, maar ik sta iig 100% vooraan bij King Mauro en Chris Liebing en verder ff wat nieuwe shit tjekken natuurlijk