Dit feestje is inderdaad midden in de examens...
Spijtig want Pvd wil ik zeker is live bezig zien
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Heb hem eens in Zillion weten draaien, was echt machtig vet !!!
Mja, en over love from above zal ik maar zwijgen zeker ?
Feb-01-2005 13:29
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Voor Paul Van Dyk kom ik toch ook tot in Flanders Expo
Feb-01-2005 14:28
Oester
tranceaddict
Registered: May 2004
sweet sweet ... hopelijk ist betaalbaar :s
Feb-01-2005 15:51
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Weekend voor da mijn examens beginnen. Da zal dus niks worden
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Feb-01-2005 18:24
aylake
tranceaddict in training
Registered: Nov 2004
Supper zouk zo zeggen. God komt naar gent, daar hebben we jaren op zitten wachten! 2 dagen voor me verjaardag, mega! Nu nog vipjes derbij ent kan nimeer stuk
it is ridiculous claiming that video games influence children.for instance. if pac-man affected kids who were born in the eighties we should now have a bunch of teenagers who run around in darkened rooms and eat pills while listening to monotonous electronic music.
oh... they do... darn
Feb-01-2005 22:00
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
God... Omg
misschien kan hij wel slechtere dj beter laten draaien door een aanraking... snel stuur regi op hem af
ik heb eigenlijk nie veel goesting om hem te zien..
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
2. na zijn cd reflections, wil ik hem zelfs gewoon niet zien... bwak... spijtig dat ik daaraan geld heb verspeeld
Feb-01-2005 22:15
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by Kaidreas
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
Kies maar uit mag zelfs eentje zijn van 3 á 4 maand geleden, hij draait toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang hetzelfde, ik vind hem zeker goed draaien, ben "lekker uit de bol" gegaan vorig jaar op Innercity, maar dat was omdat ik iedere keer al voor 70% wist welk nummer der ging volgen. Maar goed, als er nog andere goeie namen komen is dit zeker te overwegen.