Kvind da trouwens toch maar overdreven commercieel gezeik. Ofwel ziet ge uw vriendin alle dagen graag, ofwel niet, maar ni hypocriet gaan doen op valentijn.
Mijn vriendin krijgt juist niets met Valentijn, ik vind het een hypocriete klotenfeestdag voor mensen die de moeite ni doen om hun partner te verrassen tijdens de rest van het jaar.
Feb-01-2005 16:28
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ik denk dat er bijna een algemene regel is:
mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen
Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie é En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*
De menu:
Champagne met hapjes aangeboden door het huis
Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel
van Gravlaxzalm
of
Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever
of
Gebakken scampis in een hartelijk sausje
Gegrilleerde côte à l'os met z'n garnituren
of
Huwelijk van zeevissen
of
Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. € 6)
Valentijnsdessert
Domaine wijnen of frisdrank inbegrepen
Feb-01-2005 16:36
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by FUSyke
Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie é En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*
De menu:
Champagne met hapjes aangeboden door het huis
Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel
van Gravlaxzalm
of
Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever
of
Gebakken scampis in een hartelijk sausje
Gegrilleerde côte à l'os met z'n garnituren
of
Huwelijk van zeevissen
of
Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. € 6)
nee, ma das toch just allé, da is zo ne pap met van verre de smaak van hetgeen ge verwacht te eten en dan in uwe mond smelt dat geheel, zijn walgelijk gevoel over uwe mond uitsmerend. Ma goe, ik ga voor de rivierkreeftestaartjes met het huwelijk van die vissen en de wijn
Feb-01-2005 17:26
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik kies de scampi's en de côte a l'os Mja ik hou nu eenmaal van heerlijk eten en daar betaal ik graag een prijske voor. Mijn eten is nog nie op of ik denk al aan de volgende maaltijd
Feb-01-2005 17:30
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by djcresto
mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen
Ik doe er echt totaal niet aan mee, ik verras mijn vriendin liever onverwachts en niet wanneer iemand in een winkel zegt: HE VERRAS JE GELIEFDE MET EEN