Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je sais pas trop si l'album est plutot trance ou progressive, mais je le mets là

The Auranaut - People Want To Be Needed (the album)

1. Hear the Rich Boy - Original Mix
2. Groove on Dream Off - Original Mix
3. Calm Your Mind - Darkness Before Dawn Mix
4. Waking Up - Mix
5. Yo-Yo - Club Mix
6. Da Booming - Original Mix
7. Yesterdays Future - Original Mix
8. People want to be needed -Original Mix
9. Garden of Peace - Phasers on Stun - auranaut remix

commandé à l'instant sur www.auranaut.com

Old Post Feb-05-2005 09:59  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by benjamin
apparemment le nouveau Solar Stone n'est pas un fake

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=241540

George Hales dit que c'est un fake ou du moins pas l'original, perso je trouve que ca ressemble a du Dj Underwater.

Old Post Feb-05-2005 11:19 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Quelqu'un peut-il me dire ce qui est sorti de bien le mois dernier , je suis completement à la rue :-/

Old Post Feb-05-2005 12:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
Quelqu'un peut-il me dire ce qui est sorti de bien le mois dernier , je suis completement à la rue :-/

Aghnar ?

Old Post Feb-05-2005 14:44  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by maxxyme
Aghnar ?

qu'il pointe son nez alors

Old Post Feb-05-2005 14:46  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:

Signum - Second Wave - A state of trance (chui tro fou de ce disque)

Old Post Feb-06-2005 01:12  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by dj_switchit
Signum - Second Wave - A state of trance (chui tro fou de ce disque)

Si c'est l'original , ca fait 2ans que je l'ai. Si c'est le remix , je suis pas spécialement fan , je préfère le remake de 'First Strike'. (Et en plus , je crois que c'est de Decembre 2004 )

Old Post Feb-06-2005 02:35  France
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Si c'est l'original , ca fait 2ans que je l'ai. Si c'est le remix , je suis pas spécialement fan , je préfère le remake de 'First Strike'. (Et en plus , je crois que c'est de Decembre 2004 )

j'ai le remix et t'as raison c'est de decembre en fait...

Old Post Feb-06-2005 03:51  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

certain d'entre vous sont-il au courant de la date de sortie du Phynn - Lucid playlisté par tiesto @ gelredome 2004

Old Post Feb-06-2005 21:38  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Solid Globe - Lost Cities

Filo & Peri feat. Fisher - Closer Now (Whiteroom Remix)

>> Il me tarde de les entendre...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-07-2005 10:57  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Solid Globe - Lost Cities

Filo & Peri feat. Fisher - Closer Now (Whiteroom Remix)

>> Il me tarde de les entendre...

Alors toi t'as vu la tracklist de Intuition 004

J'ai presque fini de récupérer le rip, ca m'a l'air awesome d'apres ce que j'ai pu en écouter pour le moment!

Old Post Feb-07-2005 11:35  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Alors, recu ce matin :

Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remixes)

Hé bah complètement bluffé, c'est pas du tout le E-Craig Tech-Trance, ca m'a semblé plutot progressive dans l'ensemble...
Et j'ai un peu de mal a discerner le 212 Remix du 212 Dub Mix...

En tout cas je suis fan, je m'attendais pas du tout à ca!

Old Post Feb-07-2005 11:45  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Ferry @ Aria 2003.06.20 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGood Livin - "Feels So Good" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:41.

Forum Rules: