Het is zeker al beter als wat ik zou kunnen fabriceren, blijven prutsen
Lol nee, Buzz (http://www.buzzmachines.com ) Maareuh je kan er wel beter mee dan wat ik tot nu toe gedaan heb hoor Maarja, t is maar een hobby eh Moest ik ooit eens iets fantastisch maken laat ik het wel weten
Feb-03-2005 09:29
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by TOR
Reason 1.01, en vanaf de update beschikbaar is -> 3.0
volgens mij zit jij met 2.5? ik heb het overigens niet zo voor de standaard soundbank, dus ik gebruik tonnen refills (pheatus zal dat wel beamen ). praktisch rijst er dus een probleem.
wil wel altijd dingen remixen.. midi file gewoon opsturen naar the _ bilberry at pandora dot be
Ik ga idd 2.5hebben, maar als de 3.0 uitkomt, installeer ik die hoor Maar kheb er geen idee van wat je met die refills bedoeld, maar tzal ongetwijfeld erg interessant zijn
Feb-03-2005 09:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Zoww... ik heb vandaag ook maar eens een oud en langlopend projectje afgemaakt Ik moet jullie wel waarschuwen, tis geen trance!
Originally posted by eieregooie
Zoww... ik heb vandaag ook maar eens een oud en langlopend projectje afgemaakt Ik moet jullie wel waarschuwen, tis geen trance!
Krijg ineens jaren '90 flashbacks, heeft iets retro achtig...wel lekker chill, had ni mistaan op mijn Faceless Windows compilatie...ach miss voor de tweede