Mario Piu is ook zon toffe gast, 'k had em een mailtje gestuurd en 1 dag later ha'k d'r al weer eentje terug, zegt idd veel over hun (ja HUN, NIET HEN OF ZIJ, MAAR HUN ) karakter
hulde aan hun (ja HUN, dus niet HEN of ZIJ, maar HUN) ghehehehe
Nov-06-2001 14:03
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik heb Yoji Biomahanika ooit een mailtje gestuurd, maar ik kreeg nooit wat terug
Naja, misschien kent ie niet eens Engels
Nov-06-2001 15:23
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ik denk dat de meesten wel moeite zullen nemen om iets terug te schrijven. Is toch ook leuk, zulke mail krijgen? Als ze niet terug schrijven, zal het niet uit verwaandheid zijn, eerder aan tijdgebrek. Tenzij het dus wel echt assholes zijn. Ik ben er alleen van overtuigd dat de echt goeie dj' niet arrogant of verwaand hoeven te zijn, daar staan ze boven. Het zijn vaak juist de wannabees die dat zijn...
Nov-06-2001 17:49
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
idd eye-riz,
Je moet voor contact met dj's wel een beetje lef hebben, maar zodra ze doorhebben dat je echt wel weet waar je het over hebt sturen ze zeker terug, t zijn ook maar mensen, en vaak nog hele coole ook!
Originally posted by DJ_Massive Mario Piu is ook zon toffe gast, 'k had em een mailtje gestuurd en 1 dag later ha'k d'r al weer eentje terug, zegt idd veel over hun (ja HUN, NIET HEN OF ZIJ, MAAR HUN ) karakter
hulde aan hun (ja HUN, dus niet HEN of ZIJ, maar HUN) ghehehehe
Weet je toevallig iets over die eerste plaat van PIU van TE?
Mega tuneeeee!
grtz,
TNG
Nov-06-2001 22:07
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Eye-Riz ik denk dat de meesten wel moeite zullen nemen om iets terug te schrijven. Is toch ook leuk, zulke mail krijgen? Als ze niet terug schrijven, zal het niet uit verwaandheid zijn, eerder aan tijdgebrek. Tenzij het dus wel echt assholes zijn. Ik ben er alleen van overtuigd dat de echt goeie dj' niet arrogant of verwaand hoeven te zijn, daar staan ze boven. Het zijn vaak juist de wannabees die dat zijn...
Zal Jean terugschrijven? Niet dat ik m ooit een meel zou sturen en ik geloof dat mn meelbox spontaan een virus oploopt als er meel van hem binnenkomt
Nov-07-2001 09:54
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ik wilde dus ook net zeggen WIL JIJ DAN WEL MAIL VAN JEAN?!?!?!
Nov-07-2001 10:48
Little Theseus
Addicted Myth
volgens mij al ga je naar gaycybersexnet.com kun je zelfs met jean CHATTEN!!
De BXR forums zijn errug gaaf. (http://www.bxr.it/forum/)
Picotto die zelf threads start enzo, veel italiaans geauwehoer. Maar engels kannie ook. Die dj's zijn dan best wel goed aanspreekbaar
Alle BXR dj's hebben hun eigen furumpje daaro, wel leuk om ff te checken.
Nov-07-2001 14:01
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Mysteric De BXR forums zijn errug gaaf. (http://www.bxr.it/forum/)
Picotto die zelf threads start enzo, veel italiaans geauwehoer. Maar engels kannie ook. Die dj's zijn dan best wel goed aanspreekbaar
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Mysteric De BXR forums zijn errug gaaf. (http://www.bxr.it/forum/)
Ja wel tof inderdaad, maar ik kan veel dingen niet lezen.