|
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik heb er zelf weinig problemen mee... zoals Edwin al zei, ben je een keer wat vroeger thuis. Ook een voordeel is dat het allemaal wat eerder op gang komt (hopelijk) want een club die pas om 1 uur vol loopt is ook niet echt gezellig |
Nou, ik weet niet hoe dat zit. De laatste keren dat ik er was liep het gewoon pas om 01:00 uur vol. Dat is het altijd overal... op zich wel raar. Ik vind het helemaal niet erg om gewoon wat eerder te beginnen. Lig je daarna ook gewoon op tijd in je nest, ben je niet zo brak etc.
Kijk, wat de Panama doet is bijna geen vvk (of iig moeilijk te vinden ). Wat ze daarmee VOLGENSMIJ willen bereiken is dat iedereen gewoon VROEG komt, zodat ze zeker weten dat ze een kaartje hebben & het dus ook al vroeg redelijk vol is. Dat vind ik niet eens zo'n stom idee eigenlijk. Hebben de opwarm dj's ook een keer wat publiek.
Maarja, tot 05:00 uur is natuurlijk ook leuk, of nog later. Ik vind de Paard-avonden van 23:00 tot 05:00 uur eigenlijk wel perfect. Er zou af en toe een half uurtje bijkunnen, maar het is zo wel goed.