Als ik gewoon thuis ben luister ik erg veel naar trance, ook wel hardhouse en techno, eigenlijk alles waar veel energy in zit . Maar op een groot feest vinnik et heerlijk om stevige hardhouse door die boxen te horen knallen, en de hardhouse line-up ziet er toch echt heel erg goed uit volgens mij. Speedy J er tussendoor en je hebt volgens mij toch een mooi avondje
Ik denk niet dat ik er heen ga, (hoewel KolkieWolkie me duidelijk probeert over te halen ) waarom niet? Line-up spreekt mij ook niet echt aan. Ik kom niet voor de hardhouse dus......
Niet mijn feesie!
Maar voor degenen die gaan, have fun
Nov-05-2001 19:14
After8
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Ik ga zowieso, kheb 2 kaartje gekregen (het betere werk)
ik hoef nie te rijden dus dat word.............
greetz
Nov-05-2001 19:58
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik heb nog wel iets leuks over Impulz:
Wij hebben hier in omgeving Den Bosch een krant die de Bossche Omroep, ik heb dat onding zelfs nog even rondgebracht maar goed, dat is een ander verhaal. Mijn pa zat dat door te lezen en toen kwam die bij de gemeente pagina, das zo'n pagina waar iedereen zijn aanvragen doet voor een vergunning voor verbouwing en dergelijke, en wat zag mijn vader tot zijn grote verbazing, Aanvraag tot vergunning voor een groot feest in de Brabanthallen op 1 December van 22:00 tot 8:00!!! Dus ze moeten gewoon nog die vergunning aanvragen!!!! Goeie zet van UDC om zo een feest te organiseren hoor
Aangzien ik december tot partymaand heb gebombardeerd en m'n economische situatie d'r nog sjiek uitziet ben ik 1 december op zekers van de partij. Een goed begin van de maand dacht ik zo.
Nov-05-2001 21:37
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Uiteraard ga ik ook naar Impulz!!!!
Heb er weer vet veel zin in. Zoals in alle feesten.
En genoeg goeie dj's voor mij. Seb Fontaine, Johan Gielen, hele hardhouse line-up spreekt mij aan en in de techno is ook genoeg vind ik.
Persoonlijk lijkt het me wel eens leuk om me gewoon te laten verassen door de line-up, i.p.v. daar naar te kijken en alleen op grond daarvan te kijken of je gaat of niet. De meeste namen zeggen me niets, maar zo hoor je misschien wel eens wat wat je helemaal goed vindt en waar je anders helemaal niets van hoort. das ook wel weer fijn.
greetz Kolkiewolkie
Nov-06-2001 09:11
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ik ga naar Rotterdam....Night of the Proms oh joy meatloaf drank sex o nee dat niet..hmmmmmm......maar t is vast om 12.00 uur afgelopen, dus als wij nog ff afgedropt kunnen worden in Utreg hij's fijn!
Nov-06-2001 09:17
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Ikkuh niet, staat wel een vreselijk goede lineup, maar k ga al naar Qlimax..
Op Impulz zal ik trouwens wel moeten werken.. Ach ja lekker belangrijk.. Ik heb iig "nee" gestemt
Nov-06-2001 11:26
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie YO lui,
ik weet nog niet of ik ook ga of niet. Als het aan mij ligt wel, maar ik heb geen zin om daar alleen rond te sjokken, dus kan iemand ff meehelpen RubDub over te halen , ja? mooi
Persoonlijk lijkt het me wel eens leuk om me gewoon te laten verassen door de line-up, i.p.v. daar naar te kijken en alleen op grond daarvan te kijken of je gaat of niet. De meeste namen zeggen me niets, maar zo hoor je misschien wel eens wat wat je helemaal goed vindt en waar je anders helemaal niets van hoort. das ook wel weer fijn.
greetz Kolkiewolkie
Gewoon gaan, en die Rubdub die sleep ie maar mee uit zn bed .
Als veel namen je niet veel zeggen zal je ook zeer verrast zijn. Als ik jou was zou ik de hele avond in de hardhouse zal blijven en misschien ff Speedy J meepikken in de technozaal. Maar in de hardhouse zaal staat toch wel een erug spetterende lin-up, dus gewoon die gozer meesleuren