Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Hoe duur zou het zijn om zelf een t-shirt te laten drukken met zon opdruk.. als ze niet te vinden zijn, is dat dan misschien wel de oplossing : zelf laten drukken en dan een aantal extra leuke uitspraken erop zetten
Registered: May 2001
Afgelopen zaterdag tijdens de set van Scott Bond op TMF (van Trance Energy) zag je ook zo'n kerel met dat t-shirt :P
Nov-06-2001 16:45
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Mmm, op de een of andere manier heb ik de mazzel dat ik nog nooit op een feest heb rondgelopen waar ze HEEHOO-den. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in zo'n skihut-tent gebeurd.
Over t-shirts: kleine moeite om even een drukker te bellen en om info te vragen. Vaak betaal je eenmalig voor de zeefkosten, en per tshirt een vaste prijs. de opdruk is vaak zo duur nog niet.
wij waren voor onze Nexus shirts zo rond de 20 gulden per shirt kwijt: 12,50 opdruk, shirt tussen de 7,5 en 10 piek in. MAAR: goedkoop is vaak duurkoop. Ik was dan ook blij dat we geen scheepslading shirtjes hebben laten drukken, want het was best lordig gedaan...
Waarschijnlijk kan hij je wel vertellen hoe en waar hij de shirts heeft laten maken
Nov-06-2001 17:34
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Conclusie: massaal die afbeelding hier van de site downloaden en ff zelf zon shirt maken
ga ik van het weekend es achteraan, doe ik dan ook nog es wat 'nuttigs'
greetz kolkiewolkie
Nov-06-2001 21:10
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
toch leuk t-shirt voor op sensation
Nov-07-2001 07:47
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Op dance Valley afgelopen zomer liep een groep rond emt op de voorkant: Heeeeeeee Hooooooo en op de achterkant: HELL NO.
Die vonnik op zich ook wel grappig
GreetZ, DC
Nov-07-2001 12:01
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Doe je best KolkieWolkie! Ik hoor wel hoor wel hoe het met de 'ontwikkeling' van het T-Shirt gaat!
Maar zekers weten: een tof T-Shirt!
Nov-07-2001 17:51
The Groove
Senior tranceaddict
Als je naar Sensation gaat vraag je er om!
Nov-07-2001 20:44
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Ik ken geen HEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO meer horen! En lezen ook niet!
Dus laat voor mij die T-shirts maar thuis! =)
Nov-07-2001 22:46
Dr Mystical
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by Gekhous er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon fucking grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!!
STERF HEE-HOO-ers, STERF
Precies goed onder worden gebracht
Ik had ergens zo'n site waar je T-Shirts kon "maken" en kan laten drukken, ff opgraven.
Nov-08-2001 17:57
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik probeerde afgelopen zaterdag te Hee Hoo-en, maar helaas deed niemand mee. Het lijkt te zijn uitgestorven