Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > nerd met mixer
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Henkie_henk

3 maanden loon uitbetaald (omdat die hoeren mij wegens organisatorische fouten nie konde betalen)... was van die edah losers..

Hee dat ken ik, had ik vakantiewerk gedaan, kreeg ik alles pas gestort in oktober de leiers

quote:
Originally posted by mido
Ja wat moet ik hier op zeggen.

Nou dat is het volgende en dat is dat je mixers heb en mengpanelen.

En als hij een mixer heeft van 5000 piek dan is die nog niet eens zo duur.

Want als je nagaat dat je voor een Mackie 24 kanaals al bijna 3500 piek neer mag leggen. En dat de digitale mixers van Mackie beginnen bij zo'n 10.000 gulden.

Ik denk dat er nu een beetje te snel een oordeel wordt getrokken. Maar goed wie ben ik! :P

Ja maar die panelen zijn toch wel ergens anders voor bedoeld
ik zelf zal er ooit wel eentje moeten aanschaffen..

Old Post Nov-06-2001 13:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

Lijkt me eerder dat die gast een 2de hands mixer heeft gekocht van een van zijn zo-genaamde-vrienden met de garantie dat het de beste mixer is die nu in de winkel te vinden zijn en dat je em niet goedkoper kan krijgen.. tja en dan zit ie nu met een 2de hands afgekaaid 3 kanaals mixertje waarvan hij zelf niet weet wat hij er mee zou moeten doen.. lol

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-06-2001 14:29  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Sneaker Pimp

Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien.
Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P

En ik heb om muziek te maken nu een Behringer 16 kanaals maar dat is een bout apparaat, ik zal ook zeer spoedig over willen gaan naar een Mackie 32 spoors mixer. Maar goed zoals ik al zei die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur! :P

Dus nog even sparen doen! LoL

Old Post Nov-06-2001 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:

Dus nog even sparen doen! LoL

Ja Stakker en dat lukt niet he, als je minstens 4 x per maand geflitst wordt.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-06-2001 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Cool

Heb je hem weer!

Daar kom ik toch ook nooit vanaf!

Beetje jammer weer!

Old Post Nov-06-2001 17:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Maarja de ta'ers denken wel slecht over "mensen met roze blousjes"

bellie ookal.. k zal een mooie voor je kopen jonge..

ik heb zelf een paars/roze overhemd, maar die had ik al "voor de rage", en ik heb op zich nix tegen de overhempjes zelf, maar meer tegen de meeste (Henkie is op hier natuurlijk, altijd rekening mee houden ) gasten die ze dragen, met hun spijkerjasje kraagje omhoog, broekspijpies opgerolt zodat je hun spillebeentjes ken zien, en rondlopen zo van: ik ben het mannetje

STERF!!!!! STERF STERF STERF, EN NEEM JE HEE-HOO MET JE MEE DAMNIT!!!!

Old Post Nov-06-2001 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien.
Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P

dees was ik ff vergeten in mn andere post te plakken, en editen is me te veel werk op het moment, dus zo maar ff

je heb het begin van de post niet goed gelezen Mido, hij kocht een MD speler om erop aan te sluiten, wat voor mij betekend dattie MDs en CDs gebruikt, wat bij mij niet onder de noemer draaien valt

zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber

Old Post Nov-06-2001 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Gekhous

zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber

Ik vind Haarlem echt een kutplaats om te stappen alleen als ik echt niks anders te doen heb ga ik wel is naar Murphy's op vrijdag een biertje halen, daar komen wel is geile wijven. Maar ik hoorde laatst dat er wel vaak in Pandora's Box op vrijdag hard gedraaid wil worden. En er is eens in de maand een Hardhousefeest in de waarderpolder "Oxygene". Zelf ben ik daar nog niet geweest omdat ik steeds iets anders had, maar dat schijnt ook wel vet te zijn. Het is in iedergeval wel iedere maand uitverkocht. Als ik is tijd heb ga ik daar zeker een keertje heen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-06-2001 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Potverdomme gekhous beschreef je mij nou net ff perfect!

k heb nog wel mee vrienden die er zo bijliepen.. wil je ze eens ontmoeten stuk voor stuk lache gasten.. de "ow jij valt en dat vind ik wel grappig leedvermaak humor" .. vaak hard en cynisch.. yes my type o guys..

maarja zo liep ik er dus bij met nadruk op liep.. want roze en s hit ken echt niet meer.. en geloof mij je vriest half dood als je nu nog je broekies op gaat rollen.. (Of je 3 kwart broekjes aandoet) Nou ja als je er 3 aandoet moet t k unne.. (strak plan!)

/me gaat zich omkleejje en doet ze vest uit.. pakt wat broeken

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Nov-07-2001 08:02 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by Gekhous

dees was ik ff vergeten in mn andere post te plakken, en editen is me te veel werk op het moment, dus zo maar ff

je heb het begin van de post niet goed gelezen Mido, hij kocht een MD speler om erop aan te sluiten, wat voor mij betekend dattie MDs en CDs gebruikt, wat bij mij niet onder de noemer draaien valt

Nah het maakt mij ook niet uit ook. Alleen super triest dat hij loopt te gooien met alle bedragen. Daar heb ik wel een tievus hekel aan! BaH BaH. Maar goed.

En wat Remy uit Haarlem betrefd. We komen niet alleen uit de buurt van Haarlem we wonen ook nog eens onder 1 dak (ken ik ook nix an doen) whehehe

Keej dan ff verders met mijn werk! Anders word ik zo weer gespanked! :P

Old Post Nov-07-2001 08:59  Netherlands
Little Theseus
Addicted Myth

Nooit gedacht van Henk dat ie zelf zou toegeven dat ie een nerd was.....
Anyways, het ging over mengpanelen, en omdat ik geen zin heb om voor mijn vraag speciaal een nieuwe thread te openen doe ik het zo:
Ik kan aan nieuwe technics platenspelers 1200 MkII komen voor 1199,- . Is dat een redelijke prijs? Ik heb zelf namelijk geen idee eigenlijk.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-07-2001 09:45  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Ja hoor, DOEN! (als je de poen hebt tenminste, hihi) In Nederland kosten ze gauw tussen de 1400 en 1700 piek in...

Old Post Nov-07-2001 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > nerd met mixer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback- - - - - plz ID this one too - - - - - [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackForbidden - A Untitled [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:47.

Forum Rules: