Originally posted by King of Clubs Jag hittade den på PUB, efter att ha varit på typ 5 andra ställen och letat.. typ 240 spänn..
SoLong!!
240 spänn det var lite väl dyrt eller.....
Nov-15-2001 18:18
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Det är ganska dyrt, men eftersom jag inte kunde hitta den nån annanstans och ville ha plattan omgående, så tyckte jag att det var värt det..
Nov-15-2001 18:33
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Det blir ju lätt så att man betalar mycket för grejer man vill ha....När man inte kan hitta billigare.....
Nov-15-2001 19:24
Virus
yes
quote:
Originally posted by x-dream Det blir ju lätt så att man betalar mycket för grejer man vill ha....När man inte kan hitta billigare.....
Word!
det är inte så lätt att hitta sånt man vill ha i Sverige (om man inte pallar att beställa alltså..).
Nov-15-2001 20:07
WhiteRussian
Hooked on smack
Köpte Politics of Dancing för två veckor sedan, har dock inte hunnit lyssna så mycket på den förrns nu, och måste bara säga...
DEN KROSSAR !!
Förstår inte hur ni kan dissa den, lyssna på båda skivorna i sin helhet, helt underbara....jag måste åka till Vandit,
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-03-2001 13:04
Virus
yes
quote:
Originally posted by Vitryss Köpte Politics of Dancing för två veckor sedan, har dock inte hunnit lyssna så mycket på den förrns nu, och måste bara säga...
DEN KROSSAR !!
Förstår inte hur ni kan dissa den, lyssna på båda skivorna i sin helhet, helt underbara....jag måste åka till Vandit,
Jag kan faktiskt inte heller förstå det.. den är ju helt underbar och precis som du säger att om man ser den främst till sin helhet så är det skivköpet bland det bästa jag uträttat i år.