Hej fruktsoppa! Vad är den?^^ It looks like the booze is packaged with the mixer! Ja, ja! Ursäkta, jag KAN skriva i Svensk men jag gör min Svenska läxa just nu. Jag kan inte fundera. Hej då!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA