|
| quote: | Originally posted by raoel
Zeker wel 2 vette nummers. En ook allebei kwalitatief goed.
Vooral view 2 the future vin ik echt top, dies net iets wat steviger
/me likes that 
En dat over die platenmaatschappij, ja das echt kut, en ik heb meerdere van deze verhalen gehoord.
Minpuntje bij Horizon
Ik heb dit bij alle 2 de3 versies gehoord en ik vin het zelf nogal opvallen.
Bij de long edit zit dit "foutje" na 3:42
en bij de short edit na 1:55
Dan bouwt die hoge toon zo gaaf op naar de climax en valt ie ineens dood, net alsof ze um daar ff lekker dood schoppen.
Ik zou het veel mooier vinden als daar een kleine fade out zit.
Verder vin ik het echt goede nummers, en zouden zo uitgebracht kunnen worden, want als je ziet wat er allemaal uit komt. Dan kan dit zeker een hit worden in de discotheken. Geld voor allebei de nummers.
Ik hoorde je iets zeggen over Charley Lownoise.
Via via "ken" ik (niet persoonlijk) een DJ hier uit de buurt en die produceert ook samen met een vriend. Die hebben sinds kort een contract bij Charley Lownoise en Mental Theo.
Die gasten zijn eerlijk en proberen talenten altijd te helpen. Tenminste zo heb ik het gehoord van andere.
Als je wil, kan ik je misschien wel in contact brengen met die 2 producers hier uit de buurt. Dan kun je een keer vragen hoe hun het hebben aangepakt en hoe ze zijn behandelt.
Van hun staat bijvoorbeeld een nummer op de CD van de loveparade, niet verkeerd dacht ik zo en ik geloof dat ze al een plaat hebben uitgebracht.
Laat maar iets weten als je meer info wil over die 2 jongens. |
Ik vind dat je helemaal gelijk betrefd Horizon! En ik heb er een verklaring voor.
Dit is een hele grove afmix-fout!
Horizon is afgemixed door de knwakworsten die ons genaaid hebben.
Meteen na het afmixen heb ik dat bij ze gemeld dat we dat eruit wilde hebben. Maar we kregen als antwoord dat hij al opgestuurd was naar Astral en dat hij al goed gekeurd was. Kortom ze wilde het niet veranderen.
En we kunnen het zelf ook niet want hun hebben alle files nog van die nummers en wij niet. Dus veranderen kan niet meer.