Bij mij past elke dag, het is trouwens voor mij ook de laatste week in Hasselt voor de stage. Mij maakt het niet uit wat we doen, ik heb goed gezelschap en dat is genoeg
Groetjes
TatanaGirl
___________________
Feb-24-2005 05:36
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium
woensdag zal ik rond 23h in hasselt zijn ... als er dan nog ergens iemand rondhangt ... dan kom ik dan af
Feb-24-2005 07:08
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Nyah
Wie kan woensdag 2/3/5 (liefst dit jaar nog, ja )?
Say... 18u00-18u30 zowat?
En wat gaan we dan doen: bowlen??
Is maar een voorstel -> Voel u vrij om andere voorstellen te maken
Klinkt goe, ik zal er zijn. Meeten @ agora?
Feb-24-2005 23:16
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by CygnusX
Klinkt goe, ik zal er zijn. Meeten @ agora?
waarom niet meteen in de fitlink? of is dat te onwennig?
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Feb-25-2005 09:31
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Buoyant
waarom niet meteen in de fitlink? of is dat te onwennig?
Nee, fitlink is ook goed
Feb-25-2005 10:53
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
OK dan, fitlink woensdag rond 18u
Zehra, ik hoor niets van jou, ge komt toch ook met jasper, ofni?
En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week?
___________________
Feb-25-2005 12:39
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah
En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week?
I'll try my best he!
'k Zal eens lief de auto vragen aan ma en pa.
Maar ik denk dat ik daar wel een mouw kan aan aanpassen...
Ik weet alleen niet of ik jullie euh, ga herkennen ;-)
Maar als ik jullie niet vind, m'n schoonbroer zit daar ook ergens dus dan kan ik daar nog gaan uitwenen *lol*
___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win
Feb-25-2005 13:45
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
I'll try my best he!
'k Zal eens lief de auto vragen aan ma en pa.
Maar ik denk dat ik daar wel een mouw kan aan aanpassen...
Ik weet alleen niet of ik jullie euh, ga herkennen ;-)
Maar als ik jullie niet vind, m'n schoonbroer zit daar ook ergens dus dan kan ik daar nog gaan uitwenen *lol*
lol, ge zult ons wel herkennen, desnoods kunt ge es de foto's bezien van neerpelt DMCX party
___________________
Feb-25-2005 13:49
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn ... en als da nie et geval is, waar ge zit fitlink of sportOpolis
alvast bedankt
ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt
Feb-25-2005 17:30
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
ik ga proberen te komen.
ma ik betwijfel het eigenlijk, kzal hoe dan ook een berichtje sturen, dat gelle het weet (alle nie dat het belangrijk is)
ma kheb vernomen, das ik woensdag moet gaan plaatsen in sint niklaas en das toch een uurke rijden van bij ons uit... dus da betekent dat ik nie om 16.15 gedaan heb.... crap
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Ik hoop op meer beta's (buiten limburg). Meeste van jullie heeft toch een auto (Xilver, Cresto, Meltoz, Kaidreas...) En jullie kunnen dan ook beta's meenemen die geen auto hebben...
___________________
I keep the pain of a broken soul ...