Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

större chans att komma in med biljett

lätt som fan att sälja utanför... för mer än 250

Old Post Nov-15-2001 14:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Gaby
Har ALLA köpt biljett? Dom går åt så skynda er till Pitch !!!

Är det så bråttom, helvete, kanske missar isåfall (inte bra!), måste vänta till den 23:dje då jag får mina $$$..

Old Post Nov-15-2001 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag ska nog dit, jag går förbi pitch nästan varje dag. Synd att dete en onsdag bara. Man jobbar ju också

c-ya

Old Post Nov-15-2001 18:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs

Är det så bråttom, helvete, kanske missar isåfall (inte bra!), måste vänta till den 23:dje då jag får mina $$$..

Jag ska också gå den 23:e

Old Post Nov-15-2001 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Nu har jag handlat

yes box 4 biljetter a 1000 spänn !!
Förstå hur rika dom måste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det är bara förköp...sen släpper dom väll 500 till a 300 i durren..

fast d kommer iofs bli så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!

Old Post Nov-23-2001 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Ravesquad
Nu har jag handlat

Skojjaru, a 1000 spänn, du måste mena 250 spänn styck.
*lite nervös* ska ju inhandla min i morn om det finns några kvar då, har väntat på lönen till nu.

ses...

Old Post Nov-23-2001 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

För er som inte har köpt än... DO IT!!!

Old Post Nov-29-2001 10:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Unhappy

jag e så feg och fattig att jag inte palalr att köpa biljett och sen bli nekad för att jag är ett halvår från 20... *suck*

Kanske står och hänger utanför och pungar ut 300 istället. De som kolla legget fråga juh ändå inte efter biljett, de har de inte gjort gångerna jag varit där iaf,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-29-2001 13:04  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan jag har ine fixat nån biljett än, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.

ses... kanske där

Old Post Dec-05-2001 20:41  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Nu har jag handlat

Förstå hur rika dom måste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det är bara förköp...sen släpper dom väll 500 till a 300 i durren..

fast d kommer iofs bli så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!

Läste i Metro att ministry of sound köpt in tre boeings från ett österikiskt flygbolag som gått i konkurs (fatta va mycke pengar dom måste tjäna), som dom skulle inreda till nattklubbar för den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa på europa 2003!! Det skulle man ju inte banga

Old Post Dec-05-2001 20:57  Sweden
Aendy
Lifeaddict

quote:

Läste i Metro att ministry of sound köpt in tre boeings från ett österikiskt flygbolag som gått i konkurs (fatta va mycke pengar dom måste tjäna), som dom skulle inreda till nattklubbar för den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa på europa 2003!! Det skulle man ju inte banga

Såg oxå det. Men helt ärligt. Hur ska dörrvakterna lösa det med stökiga gäster? Kastar de helt sonika ut dem på flyget oxå? Och hur ska man förhindra att folk inte stormar cockpiten efter lite för mycket i sig och för för sig att de ska köra hem planet själv?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-05-2001 21:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan jag har ine fixat nån biljett än, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.

ses... kanske där

Kanske det, kanske inte.. det verkar som om jag drabbats av akut kompis-brist, så jag inte kan gå Nån för ung, några för snåla..

Boeing fest om några år låter kul, då kanske mina ej 20-åriga, trance-intresserade vänner kan haka

Old Post Dec-05-2001 21:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOlav Basoski Style Tune ID [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDave Robertson - "Allrights" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:14.

Forum Rules: