Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mondaybar valborg cruise 28-29 april
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

På ABC så sa dom att silja avbrutit sitt sammarbete med mondaybar..

www.myspace.com/christianohman

Old Post Feb-28-2005 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

HEJSAN mina vänner ABC har FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL

ENdast DENNA Valbrogskryssning ÄR INSTÄLLD inl Mondaybar o jag letar 100 grr mer på dem än på ABC...

LÄS:
quote:
Vi skulle sedan vilja berätta att vi idag haft ett möte med Silja Line.
Monday Bar är inte på något sätt "utslängda", inte heller tar man avstånd från tidigare kryssningar. Tvärtom, man är mäkta stola över hur bra det har varit och hur otroligt trevliga och skötsamma gästerna till 99,9% är. Att man valt att ställa in nästa kryssning är dock kanske inte så konstigt pga av det mediedrev som uppkommit. Vi har fortfarande mycket goda kontakter med Silja Line och hoppas att vi får chansen att göra en ny kryssning vad det lider.

SNÄLLA MEDIA TA REDA PÅ FAKTA
SKa farao maila uppdrag granskning.... hahaha :P kanske ...

Last edited by EsseT on Mar-02-2005 at 15:04

Old Post Mar-02-2005 14:56  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by EsseT
HEJSAN mina vänner ABC har FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL

ENdast DENNA Valbrogskryssning ÄR INSTÄLLD inl Mondaybar o jag letar 100 grr mer på dem än på ABC...

LÄS:

SNÄLLA MEDIA TA REDA PÅ FAKTA
SKa farao maila uppdrag granskning.... hahaha :P kanske ...

De-caf mannen, och de-caps. Lugna dig, vi vet hur landet ligger och ha inte så bråttom när du skriver. Jag har lika svårt att läsa det du skriver som att hänga med det Fattaru rappar om. Känns likadant, chilla lite...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-02-2005 16:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Aendy
De-caf mannen, och de-caps. Lugna dig, vi vet hur landet ligger och ha inte så bråttom när du skriver. Jag har lika svårt att läsa det du skriver som att hänga med det Fattaru rappar om. Känns likadant, chilla lite...

men det var lustigt att läsa hans post i af

Old Post Mar-02-2005 16:59  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mondaybar valborg cruise 28-29 april
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld prog track No 3 to ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDownload - "Millenium 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:29.

Forum Rules: