|
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ga um dan echt niet aan andere geven hoor
Ik zet um erop
Geef de URL aan jou
En jij stuurt die in de mail door aan piet.
En de URL ga ik niet aan vrienden geven, want anders verspreid ie zo snel, want die geven um ook weer door etc. etc.
Als alle TA's dat dus niet doen, dus het nummer doorsturen naar vrienden, want dan verpest je het misschien wel voor Mido.
Kan ook zijn dat piet um van jullie server aftrekt.
Maar omdat het vanaf maaandag weer zo langzaam gaat, zal het voor hem ook heel lang duren.
En die chello server is rete-snel. |
Ok dank je wel.
En Piet die knijp ik niet qua snelheid! 
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|