single doet er toch ni toe?, ge gaat gewoon weg zoals ge gepland hebt, komt er iemand bij, good, maar ge blijft toch bij u plannen zeker.
Mar-01-2005 14:18
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Nah jong, da verandert veel aan uw plannen ze. Ik heb nog geen plannen tot hiertoe, dus ik ga mijne verlof waarschijnlijk wa opsparen tot er iemand bij is (moet dus nog wel dees jaar, da'k da effectief kan oppakken eh ).
hoogstwaarschijnlijk met een paar maten 14 dagen ofzow naar Corsica, en graag nog een weekje of langer alleen naar Skandinavië (Noorwegen of Denenmarken) of Ierland.
lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =)
Mar-01-2005 15:01
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Gladius
lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =)
volledig mee eens! je kunt evengoed een dagje naar Blankenberge dan...
Mar-01-2005 18:34
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
en 2 weken regen op uuw dak krijgen
Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000€/2 weken: vreed schoon en ni te duur
Mar-01-2005 18:41
TOR
Traveller
ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet hé
Mar-01-2005 18:46
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...?
Mar-01-2005 18:49
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
weekendje centerparcs in duitsland
10 dage spanje --> Salou me menne schat
Mar-01-2005 18:50
TOR
Traveller
quote:
Originally posted by Tiger777
Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...?
slapen doe je in uw bed
ik kan gewoon niet tegen niks doen.. voelt echt aan als a complete waste of time
Mar-01-2005 18:56
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
3 weken naar scandinavië, 1 week naar New York met vrienden,
een 10-dagen-trektocht door de Alpen maken,
en hopelijk een paar openlucht dance-festivals
(en natuurlijk veel vakantiewerk doen om da allemaal te betalen)
Mar-01-2005 18:59
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by TOR
ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet hé
Ik word er persoonlijk goed gezind van , en ik ben van nature al een vrolijke iemand. Stoort dat slechte weer in België je dan niet ? Zon creërt ook een soort van zwoel sfeertje onder de mensen .