de dresscode was extravagant maar ik zag gewoon mensen in spijkebroek en overhemd!!!! JAAAAAA HOOR!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Nov-12-2001 14:44
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Ik was een x met een vriend uit, jaartje of twee geleden ofzo en toen gingen we naar een discotheek en hij had puma's aan.
Die uitsmijter wilde m dus niet toelaten maar hij ging ineens lullen over dat het nieuwe mode was en dat het niet echt sportschoenen waren en dat hij alles van mode weet en ook vanwege zijn werk en dat het absoluut meer gedragen gaat worden blablabla....
Zegt die uitsmijter (totaal verward) : je krijgt t voordeel van de twijfel, je mag doorlopen.
Waha, hadden wij ff lol, uitsmijters flessen roelt!
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven, the Netherlands
ah zo weten we dat ook weer bedankt
ja ik ga gewoon wat dichter tegen een paar vrienden aanlopen bij het naar binnengaan en aangezien ze te druk bezig zijn met te controleren of we wel echt 16 zijn letten ze er niet op
___________________
Favorite track of all time:
De Bos - Keylock (Vocal Version)
Nov-12-2001 21:34
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
lol ja tot dat een uitsmijter je binne ziet lopen en vraagt waarom je die schoenen aanhebt
Moet je es voor de gein met je telefoontje gaan spelen (smse ofzow) als je gsms uitmoete.. of helemaal nie naar binne mogen..
Gaan ze heel hard van lachen..
Lachen als in ik_3_keer_zo_breed_als_jou_en_ben_met_10_man_meer achtig lachen...
Bij onze lokale 'Club' kwam ik er niet in met mijn air max omdat het 'aanstoot gevend' was... Waar gaat het heen met de wereld?
___________________
Nov-13-2001 20:48
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by NiTro Bij onze lokale 'Club' kwam ik er niet in met mijn air max omdat het 'aanstoot gevend' was... Waar gaat het heen met de wereld?
simpel, dat Nike failliet gaat
Nov-13-2001 21:33
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland
quote:
Originally posted by Dj Alpha
simpel, dat Nike failliet gaat
Zijn Cavello en Australian ook failliet?
___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
Nov-14-2001 09:32
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Ik hoor het al. Het wordt tijd voor een nieuwe wet! Iedereen die sportschoenen koopt, moet een verklaring van goed gedrag meenemen!!
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven, the Netherlands
ja leuk kom ik nergens meer binnen
___________________
Favorite track of all time:
De Bos - Keylock (Vocal Version)
Nov-14-2001 13:46
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Moet je andere schoenen kopen
___________________
Nov-14-2001 13:51
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Mysteric
Zijn Cavello en Australian ook failliet?
Dach het nie, Australian die doet nogbest goeie zaken, veel met casual nu dach ik, Cavello is dach ik al beetje weg.......heb der nog wel zo'n lekker glad jasje van :-) HAKKUHHH!!
Latox
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-14-2001 15:25
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by New Wave
Dach het nie, Australian die doet nogbest goeie zaken, veel met casual nu dach ik, Cavello is dach ik al beetje weg.......heb der nog wel zo'n lekker glad jasje van :-) HAKKUHHH!!
Latox
Het hele gabber fenomeen komt toch wel weer een beetje terug hoor. Je ziet ze weer steeds meer.