Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Tiesto is coming to norway !
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
noonboy
Undead tranceaddict

Registered: May 2002

Presis. Min mening er at det finnes dusin mer attraktive navn å dra inn til Oslo for. Nok et prakteksempel på at gjennomsnittlige klubb-norge frøs i 1999 og hverken vil eller kan drive seg videre.

Det kan dog bli en meget trivelig kveld pga stemning og antall gjester, som dere sier. Kunne med sikkerhet tatt turen til by'n for å få med meg Tiesto dersom jeg var fylt 18. Kos dykk!

Old Post Mar-05-2005 21:29  Norway
Click Here to See the Profile for noonboy Click here to Send noonboy a Private Message Visit noonboy's homepage! Add noonboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancenorway
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.

Uansett så er det knall att Kongen Tiesto kommer, skal sjå om eg kommer og..

Vast Vision Pres. Mungo - Summer Blush
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Vocal Mix)

Old Post Mar-10-2005 10:51  Norway
Click Here to See the Profile for Trancenorway Click here to Send Trancenorway a Private Message Add Trancenorway to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Trancenorway
Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.

Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei.

Old Post Mar-10-2005 14:13  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Billetter ute på posten fra og med i dag......

Old Post Mar-11-2005 08:16  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sky_Force
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei.

Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas...

IN TRANCE I TRUST

Old Post Mar-11-2005 10:52  Norway
Click Here to See the Profile for Sky_Force Click here to Send Sky_Force a Private Message Add Sky_Force to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soeder
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Sky_Force

Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas...

fant fort ut at jeg måtte prioritere slik selv!
lurer fært på om jeg klarte og skaffe meg biletter da, etter det jeg har hørt ble det utsolg kl 9
Men ifølge bilettservice sine nettsider fikk jeg bestilt 14.30

Old Post Mar-11-2005 15:25  Norway
Click Here to See the Profile for Soeder Click here to Send Soeder a Private Message Add Soeder to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hawk L
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

vær så snill... legg igjen glowsticksa og "puserave" klærne...
Forresten, fikk med meg tiesto på global gathering forrige sommer, og han kan forsatt sine saker

Old Post Mar-19-2005 13:38  Norway
Click Here to See the Profile for Hawk L Click here to Send Hawk L a Private Message Visit Hawk L's homepage! Add Hawk L to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Oj va kul
Ska absolut gå.. Tiesto vill man ju inte missa

Old Post Mar-22-2005 13:09  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Settepotet
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2002

Utsolgt allerede?????

Old Post Mar-23-2005 20:13  Norway
Click Here to See the Profile for Settepotet Click here to Send Settepotet a Private Message Add Settepotet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Settepotet
Utsolgt allerede?????

Med tanke på hva slags navn Tiesto har her er vel det ingen bombe. Sålangt er det ingen tvil om at jeg stikker på Danny Howells uansett.

Old Post Mar-23-2005 20:36  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MadMats
dirty bitch

Registered: Mar 2003

Jeg fikk bestilt 2 billetter i dag, så det er nok ikke utsolgt ennå! (hvis ikke jeg fikk de 2 siste da heh)

ikke tro på rykter om at det er utsolgt osv før du har sjekket selv.. tipper det er maange igjen ennå

Old Post Mar-24-2005 19:14  Norway
Click Here to See the Profile for MadMats Click here to Send MadMats a Private Message Add MadMats to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
euphoria_ibiza
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005
Smile

det var på tide at det begynner å skje noe på trance fronten igjen

kanskje det er det som skal til for at norge våkner ..

Old Post Mar-26-2005 17:53  Norway
Click Here to See the Profile for euphoria_ibiza Click here to Send euphoria_ibiza a Private Message Visit euphoria_ibiza's homepage! Add euphoria_ibiza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Tiesto is coming to norway !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this please...clip 24 [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve May vs. Damien Heck - "Pacific Air" (Stopover In Micronesia Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:30.

Forum Rules: