ROFL @ Buoyant
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Nyah en jij? wat als ge er niets van weet 'zwijg dan, he' Ik ken alles van ringtones.
quote:Originally posted by X-Tune Ik ken alles van ringtones. Stoer
quote:Originally posted by X-Tune Ik ken alles van ringtones. dat was de vraag ja
quote:Originally posted by Buoyant Tis misschien jammer dat je hem nooit hoort, of belt je mama je vaak? Dan hoor ik de ringtone altijd volledig, want dan pak ik nooit op.
quote:Originally posted by X-Tune Dan hoor ik de ringtone altijd volledig, want dan pak ik nooit op. Chance dat Traffic zo'n lang en ingewikkelde melodie heeft dan
^ En zelfs die heeft Tiesto dan nog niet eens zelf gemaakt
quote:Originally posted by Pumaz Chance dat Traffic zo'n lang en ingewikkelde melodie heeft dan Eindelijk terug on-topic. Als het liedje een lange en ingewikkelde melodie was, dan zou het minder geschikt zijn voor een beltoon.
^ En daar was Tiesto écht aan het denken toen hij Traffic liet maken "Oei, ik mag het hier niet te lang en te ingewikkeld maken, want anders kunnen ze er geen fatsoenlijke beltoon van maken!"