Originally posted by ScuL
vad är detta då?
låter rolig. ingen aning vad det betyder
Rörmockare...
Mar-07-2005 19:12
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Re: Re: Re: Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
quote:
Originally posted by cviper
Samma. De senaste veckorna har jag dock inte gjort nåt väldigt seriöst försök att skaffa nåt jobb; ska ta i nästa vecka efter tentorna (hoppas jag)
Har du nåt bra tips på sommarjobb här i Gbg så tjut gärna till
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Mar-07-2005 19:18
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag jobbar på Engboms.... roligare än så blir de inte