|
| quote: | Originally posted by tijs08
Zo te horen vond jij het wel vet Harmen, maar ik geloof dat jij juist de iets diepere progressive meer waardeert. Vond afgelopen Earths ook weinig aan de sets van Per, iets te zoals jij al zei
Heb je misschien iets meer info over die Ashley Casselle of misschien een recentelijk setje, ben wel benieuwd! |
ashley = ashtrax en hij komt binnenkort met een ashtrax album maar ik kan bijna geen setjes meer van hem vinden.
|