|
| quote: | Originally posted by AC.
Lustigt ST. Andrew, du som så gladeligen förespråkade alla former av övervakning i tidigare trådar gör en duktig kovändning i just detta specifika fall.
Känns nästan lite som det mycket vanligt förekommande fallet då det är okej så länge det inte drabbar en själv...
|
haha, well:
1. Förespråkar inte 100% övervakning längre, men är fortfarande ganska för det antar jag men hursom.
2. Företag som tar lagen i sina egna händer är ALDRIG bra.
3. Var inte enbart om hur dom bröt mot lagen utan oxå hur dom borde satsa på andra sätt att distrubera på
4. Och jo, då man är mest rädd för övervakning är när man har nått att dölja själv...
=)
|