|
| quote: | Originally posted by Gekhous
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zeg dat nou niet!!!!
Mido, als je dat flikt, kom ik na school een x bij je langs en dan bijt ik je hoofd eraf 
een beetje je plaat vernakken door m in de top 40 te zetten |
Dat is toch ook wat.
Ik zou niets liever willen dan een keer in de top40 staan.
En dat meen ik echt dat zou een kroon op mijn werk zijn om een keer bij Madonna ofzo in het rijtje te kunnen staan.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Maar ik zal het niet voor het geld doen. Want ik heb al eerder gezegd ik sta achter mijn muziek!
:P
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|