if ur not going to IC, u can stay a night over at my house
i dont live 2far away from Amsterdam, 45mins by train...
is THAT really the line up for Qontact?!?! im shocked, thought it was way better!!!!
now im in doubt where to go...
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Nov-13-2001 14:35
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
QONTACT
December 31st Heineken Music Hall
(next to Amsterdam Ajax ArenA & it has the
best sound arena of Europe!!)
Line-up:
Yves de Ruyter (Bonzai Records, Belgium)
Johan Gielen (Belgium, The Netherlands)
Rank 1
Marco V
DJ Jean
DJ Astrid
Monte la Rue
Brad Ford (USA)
I'm going to that 1 with a couple of friends (like 15). Thats going to be a Hell of a party if you like pure TRANCE!!!
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Nov-13-2001 15:33
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
I think that the lineup is very good
Thanxs for all help but we decided for London and the Dome party The tickets are to expensive comparing to what it costs to London...next time
Gekhous: thanxs ...it's very sweet of you. I'll remember that.
Nov-13-2001 16:07
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
quote:
Originally posted by Gaby I think that the lineup is very good
Thanxs for all help but we decided for London and the Dome party The tickets are to expensive comparing to what it costs to London...next time
Gekhous: thanxs ...it's very sweet of you. I'll remember that.
grr!!!
no problem though
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Nov-13-2001 17:02
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
maarre.... stel ik stap op oudejaarsavond in de trein naar amsterdam... kom ik dan nog ergens (waar iets te doen is dan) binnen zonder kaartje?
zonee, waar moet 'k dan heen gaan en hoe duur zijn die kaartjes (en dan heb 'k 't niet over qlimax...)
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Nov-14-2001 08:15
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Je kunt ook naar Leeuwarden komen, daar is ook een heel leuk feestje met oudjaar: dj ANTIPHUS zegt genoeg toch mensen?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Nov-14-2001 08:21
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
ik ga nerges heen ofzo met oud&nieuw, gewoon lekker in ede in de kroeg gratis zuipen want entree hoef ik toch niet te betalen