Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
over dat gedoe dat er nog niets bekend is over de nieuwe club is volgens mij redelijk normaal.. tenminste er komt hier in nijmegen ook nieuwe club, the Matrixx, en ik wist dat ie er zou komen maar kon nergens info vinden.. toch stond al vast dat marco v en rank1 zouden komen draaien.. ze zijn inmiddels gaan adverteren (schijnbaar beginnen ze daar gewoon altijd laat mee).. marco v is te komen vervallen (ze haalde 1dec niet meer) maar in december alleen komen: Armin en Ferry (openings avond), gielen, molendijk, rank1 .. helaas voor 10 jaar en ouder !!! toch ga ik eens proberen binnen te komen!!
Zijn er nog TA's die gaan komende vrijdag?
Ik denk zelf dat ik wel ga met wat vrieden
Eens kijken of ie er net z'on set uit knalt als op TE
Nov-21-2001 21:17
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Je komt hoop ik toch wel binnen?
oepsie.. 10 ipv 20 .. hehe .. trouwens ik ga denk ik toch misschien een kaart halen.. gewoon proberen.. als het lukt ==>> ferry en armin, als het niet lukt ==>> hopelijk kaart door verkopen en naar de stad gaan en me daar klem zuipen
Uh, zit daar volgens mij niet hoor, of ik moet mij vergissen.
Ga vandaag de stad nog wel ff om meer zekerheid te krijgen.
Maar ik dacht dat het in een achterstraatje zat ergens.
Ik was er met de intro (HOI) week, ik heb er zelfs nog een muntje van :P.
Maar het is een megakleine bar.
Maar je hoort nog van me
Nov-22-2001 08:19
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
bij voorbaat dank, zekers als je het exacte adres geeft (of alleen straat, dan vind ik het wel, routenet ofzo. Ik heb inmiddels iemand in mijn kameradenkring gevonden die wel meewou, dus das niet het probleem.