 |
|
|
|
 |
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
|
|
|
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
|
|
Mar-16-2005 21:17
|
|
|
 |
 |
Shahar
----------

Registered: Jun 2002
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by Meltdown
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה |
בקשר למה שאמרת על היחס וזה
אח שלי תמיד אומר לי שלג'ובניקים מתיחסים שונה ומפקד ג'ובניק גדול ממך בחודשיים יבוא ויזיין אותך בכוונה ויחפש אותך על דבר ואם תענה לו או תעשה משו יעלה אותך למשפט
ומפקד קרבי יתן לך עוד צאנס כי אתה קרבי ובכלל זה יחס יותר חברי למרות שבכל זאת הוא מפקד
ועובדה יש לי חברים קרבים שמספרים שהמפקדים אצלהם אנשים טובים
ויש לי חבר ג'ובניק שעלה למשפט על פלאפון
שאח שלי אמר לי שהוא אישית היה משאיר חייל שבת על זה בלי משפט בלי כלום
אצל ג'ובניקים זה שונה זה ידוע
השאלה מה שווה להיות קרבי ולא לרצות
או להיות ג'ובניק ולסבול מיחס חרא
תכלס לדעתי גיל עשה פה תהחלטה הנוכנה למרות שגם לזה יש צדדים רעים וטובים
מה לעשות אצלנו הרבה אנשים שופטים אותך לפי העבר שלך
אם אין לך תעודת בגרות אתה מטומטם
אם יש לך תיק אתה עבריין
אם יש לך שם משפחה לא אשכנזי אתה פושע
אם לא עשית צבא אתה אידיוט
ויש לי ידידה שאבא שלה לא נותן לה להיות עם בנאדם שהיא אוהבת רק בגלל שהוא לא עשה צבא
זה שטויות כי אם היא אוהבת אותו זה לא משנה אם הוא עשה צבא או לא
בגלל זה ובגלל עוד מליון סיבות אחרות צריך לחשוב פעמיים לפני שיוצאים מהצבא וזה חלק מההחלטה שלי
מוש תלוי באיזה אנשים תיתקל בעתיד
וואלה יכול להיות שתבוא לעבודה והמנהל שלך איזה מורעל ותגיד לו שלא עשית צבא ולא משנה מאיזה סיבה הוא יחשוב שאתה משתמט
או שפשוט יגיד שהוא לא צריך בנאדם שאפילו הצבא שיחרר בגלל מחלה כזאת
קיצור תעשה חושבים תאמין לי יש לי ים סיבות לנצל ת 3 שנים האלה בשבילם
אחת הסיבות זה שאני רוצה לדגמן
וסיבה אחרת זה שאולי גם חברה שלי לא תעשה צבא
תאמין לי זה נשמע מפתה
ותכלס אני אומר לך לא בטוח זה שווה את זה
תעשה חושבים שב לבד עם עצמך בלי ההורים תראה מה אתה באמת רוצה ותחליט
תבדוק אם בכלל ישך איך להעביר תזמן למה וואלה גם לי אמרו אם אני יתגייס מאוחר יהיה לי משעמם וזה ועד היום הזמן טס לי אני נהנה מכל רגע
זה כבר תלוי רק בך
'קיצור תחשוב על הכל
|
|
Mar-17-2005 05:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
DjChook
Ancient TranceAddict

Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
|
|
|
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא
איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...
אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...
אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.
___________________
Never again.
|
|
Mar-17-2005 08:34
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:31.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|