over het algemeen vind ik strakke kleding wel mooi bij de vrouwtjes, maar dan moeten ze daar het lichaam ook weer voor hebben natuurlijk.
Voor de rest liefst geen botjes en grote oorbellen,van die mutsen zie ik al genoeg op de bus naar school. Topjes zijn natuurlijk ook altijd mooi, moeten voor mij trouwens niet altijd even goed gevuld zijn. Maar over het algemeen staat voor mij het ene meisje beter met bepaalde kleren dan andere. Dan denk ik wel eens: mmmmh had dat maar zo gedaan of waarom doe je nu zoiets aan? Je had beter zo een broek aan kunnen doen meid ...
Sportieve en/of slimme vrouwen doen het bij mij ook altijd erg goed.
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-16-2005 12:01
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
Het voornaamste is dat ze lief zijn. De rest hangt echt af van verschillende factoren. Het ene meisje kan ongelooflijk sexy zijn in bepaalde kleding, terwijl een andere daardoor juist als een slet gaat uitzien.
*Intelligentie
*Erudiet
*Humor
*Een charisme en charme om achterover te vallen
*Uitstraling
*Strakke kont
*Goeie danser
*Mooie mond
*Sensueel/sexy
*Mysterieus
*Ruimdenkend
*Origineel
*Inventief
*Mooie uitspraak & verzorgd taalgebruik
...
Wat kan absoluut niet voor mij natuurlijk het tegenovergestelde van wat ik opgesomd heb
*Dom
*Niet vd wereld weten
*Droogstoppel
*Een dertien-in-een-dozijn-gezicht
*Blubber
*Stijve hark
*Slechte hygiëne met alle gevolgen van dien
*Vulgair/ordinair
*Plat
*Hokjesmentaliteit
*Saai
*Dialect zonder ABN te kunnen
Mar-16-2005 12:44
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Aurélie
*Dialect zonder ABN te kunnen
Dialect ambeteert mij in het algemeen
Mar-16-2005 13:07
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Aurélie
*Intelligentie
*Erudiet
*Humor
*Een charisme en charme om achterover te vallen
*Uitstraling
*Strakke kont
*Goeie danser
*Mooie mond
*Sensueel/sexy
*Mysterieus
*Ruimdenkend
*Origineel
*Inventief
*Mooie uitspraak & verzorgd taalgebruik
...
damn gij zijt ook niet verlegen, je weet duidelijk wat je wil maar eeeeuh gewoon uit nieuwsgierigheid, kom je die veel tegen, mannen met AL deze kwaliteiten? want ik vind het er best veel zijn (lees: ik voldoe zelf lang niet aan allemaal ) of zijn het meer richtlijnen of idealen?
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-16-2005 13:08
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Vrouwen he, nogmaals, niet te snappen !
___________________
Mar-16-2005 13:20
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Leuven
quote:
Originally posted by Buoyant
damn gij zijt ook niet verlegen, je weet duidelijk wat je wil maar eeeeuh gewoon uit nieuwsgierigheid, kom je die veel tegen, mannen met AL deze kwaliteiten? want ik vind het er best veel zijn (lees: ik voldoe zelf lang niet aan allemaal ) of zijn het meer richtlijnen of idealen?
De topic heet turn on. Dit zijn gewoon eigenschappen die ik aantrekkelijk vind bij zowel mannen als vrouwen. Maw dit is geen eisenpakketje hoor ! En neen zo iemand ben ik nog niet tegen gekomen maar dat hoeft ook helemaal niet.
Niets zo saai als de perfectie .
@ Pooley : wat is je probleem ?
Mar-16-2005 17:16
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by Aurélie
*Intelligentie
*Erudiet
*Humor
*Een charisme en charme om achterover te vallen
*Uitstraling
*Strakke kont
*Goeie danser
*Mooie mond
*Sensueel/sexy
*Mysterieus
*Ruimdenkend
*Origineel
*Inventief
*Mooie uitspraak & verzorgd taalgebruik
...
I'm your man
anyways... ik volg den eigeil totaal.. geef mij ok mor een goei slet.
ze zijn allemaal niet zo slecht gelijk ze eruit zien.
enkele puntjes
*lang haar in een paardestaart
* zo'ne schonen bril (da bij haar gezicht past)
* ze mag wel wa streken hebben
* botten
* ze mag wel wat kleiner zijn al mezelf
* wipneusje----> teh sexy
*jeansbroek, die heel strak aan haar kont zit (en dan nog zo'ne riem... smelt)
* ringen en piercings mag, da maakt me niet echt uit, zelfs tatoo is oke voor mij
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-16-2005 18:05
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by Aurélie
Niets zo saai als de perfectie .
volledig mee eens!
in je lijstje stond ook 'mysterieus'. daar zit de belangrijkste aantrekkingskracht voor mij, dat is de basis van alle interesse. de mens wordt gedreven door het mysterie. je wilt altijd ontdekken wat achter die weinig prijsgevende façade zit.
het probleem is dat de interesse snel verdwijnt als die façade eenmaal is opgeheven. dat is althans in mijn ervaring het geval geweest tot nu toe.
in de Recherche van Proust komt dit aspect trouwens zeer mooi tot uiting, hoewel in een meer extreme vorm. Swann is uitzinnig van verliefdheid omdat hij Odette niet kan krijgen. uiteindelijk valt ze toch voor hem, maar zijn sterke gevoel neemt al snel af. het gaat zelfs zo ver dat hij haar niet kan uitstaan als hij bij haar is. als ze elkaar dan weer een tijdje niet zien, borrelt dat intense verliefdheidsgevoel opniew op.
voorspelbaarheid is saai. en dat is zeer moeilijk te verzoenen met stabiliteit. vandaar dat mijn liefdesleven tot nu toe nogal tumultueus is geweest, vermoed ik.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Mar-16-2005 19:02
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by TOR
in de Recherche van Proust komt dit aspect trouwens zeer mooi tot uiting, hoewel in een meer extreme vorm. Swann is uitzinnig van verliefdheid omdat hij Odette niet kan krijgen. uiteindelijk valt ze toch voor hem, maar zijn sterke gevoel neemt al snel af. het gaat zelfs zo ver dat hij haar niet kan uitstaan als hij bij haar is. als ze elkaar dan weer een tijdje niet zien, borrelt dat intense verliefdheidsgevoel opniew op. raar ik heb da veel, dat ik zo nen tijd iemand echt nie kan uitstaan, ma dan op den duur, kan ik die persoon nie missen, en das ook bij men vrienden zo
voorspelbaarheid is saai. en dat is zeer moeilijk te verzoenen met stabiliteit. vandaar dat mijn liefdesleven tot nu toe nogal tumultueus is geweest, vermoed ik.
voorspelbaarheid is saai---> dikke vette word +1001
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-16-2005 19:15
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Wildfir3
weheh den eagle heeft het voor marina's
aaaaaaaaanyway, het enige da mij echt kan opwinden is een lief gezichtje... iemand die nen bitch-kop heeft kan mij ni interesseren