|
Waar zou dat naar smaken, Koi? En hoe word je wereldkampioen koi kweken? Houden ze dan een koi-kweek-wedstrijd? Lijkt me spannend.
"En in het linkerbad zien we de mannetjes-koi van Gielen de paringsdans uitvoeren met zijn eerste wijfje, terwijl in het rechterbad de koi's (of koiën, whatever) van Ping hun eitjes reeds bevrucht hebben! Hoe loopt dit af? Dit belooft nog vier spannende maanden te worden dames en heren!"
___________________
This is your wake up call, pal... Go to work!
|