- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
------------
29pers (31)
Last edited by SteveTranz4ever on Mar-20-2005 at 10:13
Mar-18-2005 16:11
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Location: Byhåla
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
30pers (31)
___________________
Mar-20-2005 09:50
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Jag vill oxååååå
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Mar-20-2005 11:03
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag räknar med att Sipowitz har pratat med sin hyersvärd som tydligen bor på våningen ovanför att han ska ha lite fest på torsdag med lite trevligt folk... at musiken mellan 18 - 22/23 kommer bli ganska hög men att vi sen drar oss ur huset mot nya mål...
Btw... jag kommer att ha med mig 20 fiiiiiiiiiina vinylisar att välja bland som jag tänkte snurra lite
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Spännande Får se om jag pallar släpa med mina skivor...verkar som det är många som vill vända plattor - kanske inte finns utrymme till alla...då är det lika bra jag sitter i ett hörn och dricker öl istället.. Fast ju mer öl jag dricker desto svårare har jag för att låta bli att pilla på skivspelarna.. :|
Jag kommer också,.. fast på skiva. Kirar en mix åt er alla. Hacka på peter ifall jag inte kommer, heh.
Mar-22-2005 21:06
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
jag kommer nog med, har varit lite tveksam dock pga jag vart sjuk (+ att idag fick jag åka till sjukhus och låta sy några spår i min haka eftersom jag ramlade när jag spelade fotboll )
skulle inte flera komma från andra länder förrestn? eller har man räknat med dom?
___________________
music is my wine
Mar-22-2005 21:19
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Angående volymen så behöver vi ju inte överdriva, min hyresvärd bor ju trots allt ovanför
Men om jag kommer ihåg rätt från tiestofesten så var det ORIMLIGT HÖG VOLYM på slagthuset så det kan nog vara bra att vila öronen lite under förfesten
Ett tips till alla kan ju vara att absolut inte glömma öronpropparna, , för utan de så försvinner nog hörseln om samma volym hålls som på tiesto.
Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju
Korv/Bröd kommer jag även bjuda på till alla glada.
Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
Mar-22-2005 22:25
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by sipowitz
Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju
Sant
quote:
Originally posted by sipowitz
Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha
Jag ställer mig såklart till listan bland dom som vill spela...
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...
Tar gärna en sån här chans även om det mest är på kul...
Originally posted by SteveTranz4ever
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...
jaså? sa du inte att du brukade lira med nån kompis på en klubb? ...men i så fall får vi ändra på saken! det kommer ju ett par trevlia TA's från Holland, Danmark och Ungern som i sin tur har en och annan kontakt. ta ett snack med dom vet jag
Kris Onel (DK) vs Jazper (NL)
Progresia (SWE)
Christian Slater (HU)
dessa är de internationella TA's som gärna lirar en stund var. skulle tiden dock bli för knappt får någon av dom avstå såklart, det är ju trots allt en SWETA fest jag ska i alla fall avstå
OBS!
det kommer finnas 2 vinylspelare och 1 CD spelare på plats!
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...
Liten korrigering:
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
29pers (30)
Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...
Originally posted by Laszlo
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...
Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...
Jag kör stenhård kur på Echinagard och C-vitamin... vitlök gillar jag inte så det skulle inte falla mig in att hålla på med sånt trams.
Fan taskigt av polarna att banga ur, varför ens säga att man ska med om man ändå bangar, inga clubbers de inte.