Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Marco V nieuws
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by moogwai
he.. altijd dat uitstellen ... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed

En dat deed ie moogwai! Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man .

Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan)

grtz,
TNG

Old Post Nov-17-2001 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by tango

En dat deed ie moogwai! Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man .

Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan)

grtz,
TNG

Ja, hij heeft zeker godd gedraaid.. lekker nummer zeg.. eerste keer dat ik 'm "live" hoorde. Ik vond het uurtje wel kort.. maar het was zeker lekker Boca - Miami had ie ook nog gedraait.. maar verder herkende ik zeer weinig, oftewel veel nieuw spul Ik had eigenlijk verwacht dat hij wat bekender spul ging draaien.

Het was wel kut dat Gielen een kwartier te laat was... maar hij draaide wel lekkere nummers... zoals M.O.R.P.H en Bush.... weet jij wat dat ene nummer was, met vocalen 'Techno' of zoiets.. en een bass die Joyenergizer overtreft

Mental Theo was ook lekker aan 't beuken... ook een vette remaken van Stars gehoord en uiteraard ook Wonderfull Days 2001... altijd leuk die nostalgie nummers

Maar echt het was de 1e keer in de Time-out dat ik GEEN R&B heb gehoort de hele avond.. eindelijk

Old Post Nov-17-2001 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

Nieuwe Katana. ik wil ik wil!!!!. of bedoel je Fancy Fair??

Old Post Nov-17-2001 13:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by TranceFool

Nieuwe Katana. ik wil ik wil!!!!. of bedoel je Fancy Fair??

Nee.. de nieuwe

Fancy Fair heeft Johan Gielen gedraait

Old Post Nov-17-2001 13:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

JAJA, ik ga vannavond naar Club <> in Arnhem, dus zal wel weer ff luisteren als Marco V weer een paar vette nieuwe platen op z'n decks pleurt...

GReeTZ

Old Post Nov-17-2001 13:55 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Question Q:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
JAJA, ik ga vannavond naar Club <> in Arnhem, dus zal wel weer ff luisteren als Marco V weer een paar vette nieuwe platen op z'n decks pleurt...

GReeTZ

Ik denk dat ik vanavond ook ga!!!

Hoe laat denk je dat Marco zal beginnen met draaien?? Rond een uur of 1??
Dan ga ik nl. eerst ff stappen op de korenmarkt

Old Post Nov-17-2001 15:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by moogwai

Het was wel kut dat Gielen een kwartier te laat was... maar hij draaide wel lekkere nummers... zoals M.O.R.P.H en Bush.... weet jij wat dat ene nummer was, met vocalen 'Techno' of zoiets.. en een bass die Joyenergizer overtreft

Dat was inderdaad een zeer lekker nummertje.... ik ken hem alleen ook nog niet. Sorry....

grtz,
TNG

Old Post Nov-17-2001 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Voor het geval jullie het nog niet gehoord hadden.

V.ision IV komt eraan
Includes Simulated

En Godd is 100% zeker de Theme song voor Innercity. Daarom komt ie zo laat uit.

Hoe kom ik aan die info. Uit de mond van Marco zelf... En V.ision IV heb ik in m'n handen gehad.
Ja, ik had de neiging om snoeihard er vandoor te gaan met die plaat...

GReeTZ

Old Post Nov-19-2001 17:34 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Voor het geval jullie het nog niet gehoord hadden.

V.ision IV komt eraan
Includes Simulated

En Godd is 100% zeker de Theme song voor Innercity. Daarom komt ie zo laat uit.

Hoe kom ik aan die info. Uit de mond van Marco zelf... En V.ision IV heb ik in m'n handen gehad.
Ja, ik had de neiging om snoeihard er vandoor te gaan met die plaat...

GReeTZ

Beter had je dat wel gedaan , en snel geript . Maar op zich logisch ja van GODD. Ik heb het idee dat strax echt alles tegelijk gaat komen, maar das nie erg, lang genoeg gewacht

Old Post Nov-19-2001 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Net gehoord van een gozer die met Marco heeft gesproken. GODD komt in de 2e week voor december uit, dus de week voor IC. 2 versies, het origineel en een Mega mix (dit is de versie die je op de IC-site hoort)

Old Post Nov-24-2001 16:24  Netherlands
tango
no tranceaddict anymore

Hier weer wat info van the man himself

1. Ga jij nu godd theme is, ook het IC album weer doen?

Nee.

2. Hoe kan het dat er een V.ision 4 is!? (of heeft mn maatje zich
vergist en was het een con:fusion productie)

Waarschijnlijk wel een vergissing. Er is nl. geen deel 4
Ik heb wel verschillende tracks van het aankomende con:fusion album
gedraaid

3. Wanneer komt de eerste con:fusion ongeveer uit?

Plannen zijn gewijzigd... Con:Fusion wordt een album. Dit album komt
begin volgend jaar uit (+/- maart)

4. Hoe heette dat nummer waarmee je opende in de time-out, met een
vrouwelijke stem die zeg maar "mee neuried" op de maat, met een droge
harde bass erachter?

Ik zou het echt niet weten...

5. Van wie is dat nummer "overkill" nou?

Mark Norman. (Staat in mijn Top10)

Grtz,
TNG

Old Post Nov-25-2001 13:30  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Cool dat die dj's allemaal terugmailen, de meeste dan.

Old Post Nov-25-2001 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Marco V nieuws
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep/Funky house track with hip-hop style vocals [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLaurent Wolf - Saxo [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:50.

Forum Rules: