Complete line up met uitzondering van de zondag overdag en zaal drie.
Zaterdag 14 mei
Joey Beltram (US)
Robert Hood (US)
Daniel Bell (US)
Fabrice Lig (BE)
Gideon
Felix da Housecat (US)
Ellen Allien (DE)
Märtini Brös (DE) *live
Zombie Nation (DE) *live
The Mysterious Mister O
Detroit Grand Pubahs- (US)
Seutek
Zondag 15 mei
Miss Djax
Marusha (DE)
Heiko Laux (DE)
Stewart Walker (US/DE) *live
Jacek Sienkiewicz (PL) *live
Estroe
El Greco
Juan Atkins (US) classics set
Dynamix II (US) *live
Dj Godfather (US)
DMX Krew (UK) *live
Marco Passarani (IT)
Legowelt *live
Lady Aïda
Caz
___________________
"Life is all about choices & respect"
Mar-30-2005 17:09
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Nou de line-up dus compleet en de verdeling over de dagen gemaakt
Ben heel benieuwd wat dit gaat worden! Super line-up in zijn genre! hopen dat dit ook bij het grote publiek aan gaat slaan!
___________________
Sasha!
Mar-31-2005 18:30
ArisE2
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location: Breda, Nijmegen
Wanted for Novalectra: deelnemers Music Fair
Novalectra is een tweedaags festival op zaterdag 14 en zondag 15 mei. Beide nachten wordt er flink gefeest en genoten van al die muzikale heerlijkheid, dat is inmiddels wel duidelijk. Zondagmíddag wordt er echter een Music Fair georganiseerd op locatie. En daar kun jij aan meedoen!
Op de Music Fair vind je dj-gear, games en natuurlijk vinyl, maar het is veel breder. Dat laten we aan jou over. Alle ideeën zijn welkom. Heb je iets van het bovenstaande aan te bieden of denk je dat je anderszins je ding kunt doen op de beurs? Drop dan een mailtje bij [email protected] en de kans is groot dat we je uitnodigen voor de Music Fair op Novalectra zondagmiddag 15 mei. Je krijgt dan een door Extrema verzorgde stand toegewezen. Do your thing!
Thursday 21 April 2005
Novalectra brengt het beste van beide dagen op zaterdag
Omdat de Novalectra-zaterdag veel populairder is en de programmering van de zondag iets te vooruitstrevend blijkt, heeft organisator Extrema vanochtend besloten haar nieuwe Pinksterevenement Novalectra een extra speciaal karakter te geven. Dit doet Extrema door het beste van de zaterdagprogrammering te laten staan en daar een selectie van de besten van zondag aan toe te voegen. De tweede festivaldag, zondag 15 mei, komt hiermee te vervallen.
Op deze manier wordt een ticket voor de zaterdag bijzonder exclusief, maar ze zijn nog verkrijgbaar en kosten € 35,- (ex. fee). Je kunt ze bestellen via het online e-ticketingssysteem op Extrema.nl of gewoon op de old school-manier via TicketBox en de bekende voorverkoopadressen.
De line-up voor NOVALECTRA op zaterdag 14 mei:
TECHNO
Joey Beltram (US) // Robert Hood (US) // Marusha (DE) // Daniel Bell (US) // Fabrice Lig (BE) // Gideon
ELECTRO
Felix da Housecat (US) // Ellen Allien (DE) // DMX Krew (UK) *live // Märtini Brös (DE) *live // Marco Passarani (IT) // Zombie Nation (DE) *live // Lady Aïda
CHILL OUT
Caz // Onanon // Herr Elektor *live
+ games en muziekdocumentaires
De mensen die inmiddels al een combiticket of een kaartje voor de Novalectra-zondag hebben gekocht, zullen ruimschoots tegemoet getreden worden. De gedupeerden worden verzocht te mailen naar [email protected] voor een correcte afronding.
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Goede zet van Extrema!
Jammer dat het niet werkte, maar het was ook iets te hoog gegrepen... Wel netjes dat ze de stap durven te zetten om dit te doen, want beter 1 top avond dan 2 laffe avonden waardoor het concept gelijk weer de prullenbak in kan.
___________________
Apr-22-2005 11:36
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
Goede zet van Extrema!
Jammer dat het niet werkte, maar het was ook iets te hoog gegrepen... Wel netjes dat ze de stap durven te zetten om dit te doen, want beter 1 top avond dan 2 laffe avonden waardoor het concept gelijk weer de prullenbak in kan.
Inderdaad, dat is beter dan kaartjes weggeven.
Het was denk ik iets te hoog gegrepen ja. Nieuw concept, een nieuwe naam, en dan meteen 2 dagen...>MET de concurrentie van Awakenings...
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-22-2005 13:04
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
Voor de mensen die hier naar toe gaan:
Techno Room
22.00-23.30 Gideon
23.30-01.00 Fabrice Lig (BE)
01.00-02.30 Daniel Bell (USA)
02.30-04.00 Robert Hood (USA)
04.00-05.30 Joey Beltram (USA)
05.30-07.00 Marusha (DE)
Visuals: VJ Stalker
Electro Room
22.00-23.30 Lady Aïda
23.30-00.30 Märtini Brös (DE) *live
00.30-02.00 Marco Passarani (IT)
02.00-03.00 DMX Krew *live (UK)
03.00-04.30 Felix da Housecat (USA)
04.30-05.30 Zombie Nation (DE) *live
05.30-07.00 Ellen Allien (DE)
Chill Out
22.00-00.00 Short Films / Documentaries
00.00-02.00 Caz
02.00-03.00 Herr Elektor *live
03.00-05.00 Onanon
05.00-07.00 …
Visuals: Project Aurora
May-11-2005 10:40
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Thanks ik ga nog, jullie ook Disney?
___________________
Sasha!
May-11-2005 20:02
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Thanks ik ga nog, jullie ook Disney?
Nee denk het niet eigenlijk, maar kwam toevallig de timetable tegen.
Lineup en muziekstijlen zijn me deze keer geen 40 euro waard.
Moet wel snel even een kaartje voor Outdoor gaan halen, want wil niet het risico lopen dat ik zonder zit
May-12-2005 07:46
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Disney
Moet wel snel even een kaartje voor Outdoor gaan halen, want wil niet het risico lopen dat ik zonder zit
Loopt het al hard dan? Ik moet ook nog 2 kaartjes halen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-12-2005 08:15
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by SnuggLe
Loopt het al hard dan? Ik moet ook nog 2 kaartjes halen.
Geen idee, maar ga 100% dus dan kan ik net zo goed maar meteen een kaartje halen. Je slaat jezelf voor je kop als je te laat bent straks...
May-12-2005 08:44
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland