klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna.
vadå fe_male: är inte du härifrån?
Apr-06-2005 21:05
fe_maLe
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
quote:
Originally posted by jofawe
klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna.
vadå fe_male: är inte du härifrån?
?? mjaa beror på hur man ser de ...
Apr-06-2005 21:24
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by fe_maLe
?? mjaa beror på hur man ser de ...
tja.. om man ser härifrån som sverige med öarna :P
Apr-06-2005 23:01
fe_maLe
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
quote:
Originally posted by jofawe
tja.. om man ser härifrån som sverige med öarna :P
hm...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de...
och innan de från Orange County CA....
Apr-06-2005 23:24
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by fe_maLe
hm...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de...
och innan de från Orange County CA....
ah.. du är såndär .. amerikanska .. eww :P
Men det är väl rätt härligt väder nu?
Iofs bor jag i staden med mest nederbörd under hela året, men ändå, det är fint här i växjö!
Apr-06-2005 23:31
fe_maLe
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
quote:
Originally posted by jofawe
ah.. du är såndär .. amerikanska .. eww :P
Men det är väl rätt härligt väder nu?
Iofs bor jag i staden med mest nederbörd under hela året, men ändå, det är fint här i växjö!
mjaa lite både och..å va menas me eww?
haha låter ju mysigt vill bara ha varmt å sol alltid istälet
Apr-06-2005 23:37
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
quote:
Originally posted by Hauken
All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser.
Våren är här...
Agreed.
Jämtländsk vår = KASS VÅR!
Hatar alla äckliga vattenpölar och grushögar..
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Apr-07-2005 15:32
Snakebyte
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen.
Originally posted by Snakebyte
Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen.
vilket påminner mig om att jag måste säga till han som jag gör ett "skattefritt" jobb hos att ta ner de tusentals getingbon som är på vinden där jag ska jobba sen.
HATAR GETINGAR över allt annat.. ja, tillockmed över ärtsoppa!
Apr-07-2005 16:36
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
det snöar!
___________________
music is my wine
Apr-20-2005 15:38
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by benni
det snöar!
Kändes inte helt 100 faktiskt... Får hoppas på en helomvändning av vädret nu, så det blir riktig vår och sen sommar
___________________
man with no sig
Apr-20-2005 16:17
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
det snöade här uppe idag också... lite paff blev man nog allt när man vaknade